کد خبر : 1715617 | 05 آبان 1399 ساعت 12:02 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

فتاحی: برگزاری اردوی تیم زنان مثل معجزه بود

فاطمه فتاحی در مورد برگزار اردوی تیم ملی کشتی آلیش زنان گفت: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی چندین ماهه کشتی برگزاری این اردو شبیه معجزه بود.

فتاحی: برگزاری اردوی تیم زنان مثل معجزه بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اردوی تیم ملی کشتی آلیش زنان ایران پس از ماه‌ها توقف به دلیل شیوع کرونا طی روزهای ۲۷ مهر تا اول آبان ماه برگزار شد و دختران به مرور فن پرداختند.

فاطمه فتاحی، ملی‌پوش کشتی زنان ایران که در مسابقات جهانی قزاقستان به مدال نقره رسید در مورد این اردو به ایسنا گفت: اردو بعد از چندین ماه تعطیلی به دلیل شیوع کرونا برگزار شد و بیشتر شبیه معجزه بود چون به این اردو و تمرین با هم نیاز داشتیم.

 

او در مورد روند تمرینات تیم ملی در اردو بیان کرد: مربی عوض شده بود، کمی تازگی داشت که با مربی جدید کار کنیم و به تبع قلق جدیدی داشت اما تمرینات خوبی انجام‌دادیم و برخی از کشتی‌گیران آمادگی خیلی خوبی داشتند اما از آنجایی که در این مدت سالن‌های کشتی بسته بودند، بهتر بود که در اردو تمرین کشتی انجام دهیم که مربی به خاطر کرونا ترجیح داد این کار را انجام ندهیم. از طرفی این اردو بیشتر  برای تست‌گیری مربی از آمادگی کشتی‌گیران برگزار شد و کارمان در  اردوهای بعدی پرفشارتر می‌شود.

این کشتی گیر در ادامه بیان کرد: خوشبختانه با اینکه کرونا بود و حواشی تعطیلی کشتی زنان وجود داشت اما این اتفاق نیفتاد. آقای دبیر هم گفت که از زنان آلیش حمایت می‌کند و این قول را داد که اردوها و مسابقات طبق روال انجام شود. البته مردان به خاطر مسابقات جهانی و المپیک در اولویت هستند.

 

فتاحی در پایان خواستار تداوم اردوها و برنامه‌های آلیش زنان شد و گفت: امیدوارم حمایت‌ها از کشتی زنان ادامه داشته باشد، اردوها به صورت متدوام برگزار شود و ما را تا مسابقات جهانی حمایت کنند.‌

دیدگاه‌ها