کد خبر : 1715620 | 05 آبان 1399 ساعت 12:19 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

رییس فدراسیون و سرمربی به کمیته احضار شدند

تلاش برای برپایی آشتی کنان در تیراندازی!

بعد از اختلافات به وجود آمده در فدراسیون تیراندازی، امروز جلسه ای با حضور رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی در کمیته ملی المپیک برگزار شد.

تلاش برای برپایی آشتی کنان در تیراندازی!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه تیراندازی یکی از رشته های موفق ایران در مسیر المپیک توکیو بوده و 6 سهمیه کسب کرده است، با این وجود در ماههای اخیر برخی کمبودها باعث اعتراض سرمربی تیم ملی به فدراسیون شده است. الهام هاشمی که هدایت ملی پوشان تیراندازی با تفنگ را برعهده دارد، با انتقاد از دادگر اعلام کرده با شرایط فعلی حاضر به ادامه همکاری نیست.


چندی پیش بود که رییس کمیته ملی المپیک اختلافات بین دادگر و هاشمی را تایید کرد و از قصد خود برای برپایی آشتی کنان و رفع مشکلات خبر داد. صالحی امیری اما به خاطر ابتلا به کرونا این روزها در قرنطینه است و این ماموریت را به سجادی، مشاور عالی خود و سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو سپرده است. 


در همین راستا امروز جلسه ای با حضور سجادی، فرهادی‌زاد معاونت توسعه ورزش زنان وزارت ورزش، دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی و الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تیراندازی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد. در نشست امروز موارد مختلفی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت که به دلیل طولانی شدن جلسه و همچنین مسائل متعدد مطرح شده، نشست نهایی به روز چهارشنبه موکول شد.


باید دید در نهایت تلاش کمیته ملی المپیک به حل شدن مشکلات به وجود آمده در تیم ملی تیراندازی منجر می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها