کد خبر : 1715622 | 05 آبان 1399 ساعت 12:37 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم امروز انتخاب می شود؟

26 مردادماه بود که انتظار 18 ساله مردم اراک برای صعود به لیگ برتر پایان یافت.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم امروز انتخاب می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، پس از صعود تاریخی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به لیگ برتر و ایجاد شور و هیجان در بین هواداران و مردم اراک، استعفای مدیرعامل از جمله اتفاقات عجیب این باشگاه بود.


حمید محرابی که دو دوره مدیرعاملی باشگاه آلومینیوم را بر عهده داشت و یکی از موفق ترین مدیران تاریخ باشگاه محسوب می شود، در اعتراض به برخی مسائل استعفا داد و از یک ماه پیش این باشگاه با سرپرستی خلیل دارابی اداره می شود. 


همچنین با تغییرات صورت گرفته در هیات مدیره باشگاه، ترکیب 5 نفره بهروز اکرمی معاون سیاسی استاندار مرکزی، عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان، مجید آنجفی مدیرعامل سابق باشگاه، مصطفی رضایی و سعید عباسی به عضویت هیات مدیره باشگاه درآمدند تا در نهایت به جز آنجفی، بقیه اعضای هیات مدیره دست خوش تغییر شوند.


در همین ارتباط حقدادی عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک از برگزاری جلسه هیات مدیره برای بررسی انتخاب مدیرعامل باشگاه در روز دوشنبه پنجم آبان خبر داد.


البته شنیدهها حاکی از این است که حسین خبیری، میرشاد ماجدی، سعید عباسی و خلیل دارابی از جمله گزینه های مدیرعاملی باشگاه آلومینیوم اراک هستند و باید منتظر ماند و دید چه زمانی تکلیف صندلی مدیرعامل این باشگاه که اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می کند، مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها