کد خبر : 1715624 | 05 آبان 1399 ساعت 12:46 | 14.8K بازدید | 7 دیدگاه

با قدرت پا به مربیگری خواهم گذاشت

بنگر: مقصر جدایی شجاع مدیرعامل باشگاه است

مدافع و کاپیتان اسبق باشگاه پرسپولیس به انتقاد از عملکرد مدیرعامل سابق این باشگاه پرداخت و جدایی ستاره‌ها را به این موضوع مرتبط دانست.

بنگر: مقصر جدایی شجاع مدیرعامل باشگاه است

به گزارش "ورزش سه"، محسن بنگر، مدافع شمالی سابق پرسپولیس که این روزها بعد از پایان فوتبال در حال گذراندن کلاس‌های مربیگری است، به شرایط این روزهای پرسپولیس پرداخت: بزرگترین مشکل پرسپولیس در حال حاضر نداشتن مدیرعامل است و امیدوارم هرچه سریعتر مدیر جدید باشگاه منصوب شود و کارش را شروع کند چرا که تیم باید فصل جدید مسابقات را شروع کند؛ از طرفی هم فینال لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و اگر بیش از این زمان را از دست بدهیم ممکن است پشیمانی به بار بیاورد. این موضوع از جدایی بازیکنان به نظرم اهمیت بیشتری دارد و امیدوارم هرچه زودتر به آن رسیدگی شود.

 

وی در مورد صحبت‌هایی که رسول پناه علیه چند عضو تیم پرسپولیس از جمله پیروانی و باقری انجام داد هم گفت: من صحبت‌های رسول پناه را ندیدم و تا زمانی که ندانم واقعاً چه حرف‌هایی زده نمی‌توانم در موردش قضاوتی کنم و فقط از اینور و آنور شینده‌ام که صحبت‌هایی علیه هم انجام دادند؛ نمی‌دانم محتوای آن چه بوده است. به هر حال رسول پناه دیگر از پرسپولیس رفته و بهتر است در موردش صحبت نکنیم.

 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد جدایی شجاع خلیل زاده گفت: برای شجاع در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم. به هر حال این مسائل در فوتبال طبیعی است و شجاع پیشنهاد بهتری دریافت کرد و جدا شد، نباید به این خاطر زحماتی که در این سال‌ها کشیده فراموش کنیم. اگر بابت رفتن شجاع ناراحت هستیم باید از مدیرعاملی ناراحت باشیم که با او به شکلی آماتور قرارداد بست و جوری آن را تنظیم کرد که بشود به راحتی فسخ کرد.

 

1451993

 

بنگر در مورد جدایی محمد نادری و پیوستنش به استقلال هم گفت: محمد دوست صمیمی من است و از بازیکنان خوب و با اخلاق ایران است و امیدوارم در تیم جدیدش موفق باشد. تا جایی که می‌دانم و شنیده‌ام نادری خودش نخواست جدا شود و ظاهراً او را نخواستند و به همین دلیل از پرسپولیس رفت.

 

وی در مورد اینکه جدایی این دو بازیکن در آستانه فینال آسیا به پرسپولیس ضربه می‌زند گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و از جدایی بازیکنانش ضربه نمی‌خورد. بازیکنان خوبی در فصل نقل و انتقالات جذب شدند و الان هم که می‌گویند فهرست خرید تیم پر شده است به نظرم یحیی گل‌محمدی بهترین تصمیم را در مورد پر کردن جای خالی بازیکنان جدا شده خواهد گرفت.

 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه دوست قدیمی او حنیف عمران زاده به کادرفنی استقلال اضافه شده و آیا او برنامه‌ای برای مربیگری در پرسپولیس دارد یا نه هم توضیح داد: من نمی‌دانستم حنیف مربی استقلال شده و این موضوع را به او تبریک می‌گویم ولی هرکسی مسیر متفاوتی دارد.  من 1.5 سال است که از مربیگری دور شده‌ام و در حال گذراندن دوره‌های حرفه‌ای هستم تا مدارکم را کامل کنم و بعد از آن با قدرت پا به عرصه مربیگری خواهم گذاشت.

دیدگاه‌ها