کد خبر : 1715632 | 05 آبان 1399 ساعت 13:30 | 27.9K بازدید | 1 دیدگاه

بدون مایکون و الغنام در نیمه نهایی جام پادشاهی

روزهای تلخ النصر در فوتبال عربستان

تلاش النصری ها برای استفاده از سلطان الغنام و مایکون پریرای برزیلی ناکام ماند و این دو بازیکن در بازی فردای نیمه نهایی جام پادشاهی برابر رقیب قدیمی الاهلی غایب خواهند بود.

روزهای تلخ النصر در فوتبال عربستان

به گزارش"ورزش سه" النصر که داعیه قهرمانی در لیگ قهرمانان را داشت و با ادعای گرفتن قهرمانی از الهلال لیگ عربستان را شروع کرد تا این زمان با صفر امتیاز از دو بازی در قعر جدول رده بندی است.


شاگردان روی ویتوریا بعد از شکست برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان روزهای متفاوتی را تجربه می کنند. در حالیکه قبل از این علاوه بر نایب قهرمانی لیگ عربستان در مسابقات باشگاه های آسیا، در دوحه توانستند تا نیمه نهایی بیایند و تلاش زیادی هم کردند که به فینال برسند.


اما روزهای تلخ نماینده ثروتمند عربستان  ادامه دارد. آن ها در بازی اول برابر الفتح دو بر یک و سپس در هفته دوم برابر التعاون با یک گل مغلوب شدند و حالا بدون دو بازیکن کلیدی باید فردا به مصاف رقیب جدی و همیشگی شان در فوتبال عربستان الاهلی، در رقابت های نیمه نهایی جام پادشانی بروند.


براساس آخرین اخبار، الغنام که یکی از ستاره های این تیم در لیگ قهرمانان بود در تست های پزشکی نتوانست مجوز حضور در این بازی را بگیرد؛ مایکون هم در تمرین شرکت کرد هرچند به دلیل آسیب دیدگی نتوانست تمرین را به پایان برساند. مایکون بعد از ضربه پنالتی اش در نیمه نهایی که حامد لک آن را گرفت برای فوتبال دوستان ایرانی نیز یک بازیکن شناخته شده به حساب می آید.  مایکون پریرا مدافع 32 ساله برزیلی است که تشابه اسمی با مایکون بازیکن مطرح برزیلی در سال های گذشته دارد. با این حال پریرا نیز قبل از النصر در تیم های گالاتاسرای، سائوپائولو و پورتو بازی کرده است. او در اولین بازی تیم النصر در لیگ عربستان مصدوم شد و به احتمال زیاد بازی برابر الاهلی را نیز از دست خواهد داد.


البته جونز دروازه بان استرالیای النصری ها به تمرینات بازگشته و برای بازی فردا می تواند این تیم را همراهی کند.


النصر در روزهای اخیر احمدموسی ملی پوشی نیجریه ای اش را هم از دست داد اما توانست رائد الغامدی را برای تقویت خط حمله اش  به خدمت بگیرد.


این کار با هدف تقویت خط حمله النصر انجام شد که در دو بازی ابتدایی لیگ عربستان از غیبت عبدالرزاق حمدالله مهاجم سرشناس مراکشی لطمه خورد.

دیدگاه‌ها