کد خبر : 1715648 | 05 آبان 1399 ساعت 15:04 | 51.6K بازدید | 7 دیدگاه

هشدار معاون تراکتور به استقلال؛ مواظب رشید باشید!

معاون فرهنگی باشگاه تراکتور به مسئولان استقلال هشدار داد که مواظب رفتارهای رشید مظاهری باشند.

هشدار معاون تراکتور به استقلال؛ مواظب رشید باشید!

به گزارش "ورزش سه"، دعوای باشگاه تراکتور و رشید مظاهری همچنان ادامه دارد. این دروازه بان که در تمرینات استقلال حضور یافته، با شکایت تراکتور مواجه شده و گفته می‌شود حکم کمیته انضباطی را نیز به سود خودش گرفته است.


بعد از بیانیه تندی که باشگاه تراکتور علیه مظاهری صادر کرد، حالا مرتضی موسوی زنوز معاون فرهنگی باشگاه تراکتور نیز متنی را در این خصوص منتشر کرده است.


معاون فرهنگی باشگاه تراکتور درباره اتفاقات پیش آمده عنوان کرد: «همانطور که به خاطر پول بیشتر و در حساس ترین زمان ممکن، پشت تراکتور را خالی کرد و با علم به اینکه در دو بازی آخر جام حذفی مصدوم بود، تمرینات را ترک و هنوز بازیکن تراکتور محسوب می شد، خارج از قواعد اخلاقی و حرفه ای از همراهی تیم اجتناب نمود و همین موضوع باید درس عبرتی برای سایر تیم ها به خصوص استقلال باشد که این رویه، می تواند توسط رشید دائمی باشد. در حساس ترین زمان ممکن و به خاطر مسائل مالی یا حتی ذخیره سید حسینی شدنش باعث شود تا بهانه های تازه ای بگیرد و هوای رفتن کند. رفتاری که اعتماد مدیران باشگاه ها را در مورد بازیکنان متزلزل می کند.»


موسوی زنوز ضمن هشدار به استقلالی‌ها مبنی بر اینکه مواظب رفتارهای مظاهری باشند، تاکید کرد: « مهم تر از همه اینها، جانبداری کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از بازیکن مذکور است که بدون در نظر گرفتن حق و حقوق باشگاه تراکتور اقدام به صدور حکم کرد و این موقعیت را در اختیار کسی گذاشت که زمینه سوءاستفادههای بیشتر را داشته باشد. با این وصف به مسئولان استقلال و هواداران این تیم توصیه می کنیم استاندارهای تعریف و تمجید از این بازیکن را رعایت کنند. چون پرشورهای تراکتور در مورد مظاهری کم نگذاشتند و بیشترین حمایت را از او کردند. اما رشید به همه آنها پشت کرد.»
این در حالی است که باشگاه تراکتور صبح امروز به مظاهری اتهام تبانی با استقلال را زده بود و حالا گفته می‌شود مسئولان باشگاه آبی‌پوش قصد شکایت از این دروازه بان را هم دارند.

دیدگاه‌ها