کد خبر : 1715664 | 05 آبان 1399 ساعت 15:45 | 27K بازدید | 2 دیدگاه

قدردانی ملوانی‌ها از سیدجلال حسینی (گزارش تصویری)

ملوان که در این فصل با پژمان نوری و مازیار زارع به دنبال این است تا به حسرت چندساله بندرنشینان خاتمه دهد، در ادامه دیدارهای تدارکاتی خود در اردوی تهران، از دقایقی دیگر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

قدردانی ملوانی‌ها از سیدجلال حسینی (گزارش تصویری)

به گزارش "ورزش سه"، پژمان نوری، هافبک محبوب سابق ملوانی‌ها که اکنون به عنوان مدیر این باشگاه کار خود را دنبال می‌کند، بعد از برطرف کردن برخی مشکلات مالی و تسریع در مسیر موفقیت این تیم، اکنون در کنار مازیار زارع رویای بازگشت به لیگ برتر را دنبال می‌کند.

 

ملوان که در این فصل به نظر می‌رسد با دستیابی به شرایط مناسب مالی و مدیریتی، تیم خوبی را برای حضور در لیگ آزادگان شکل داده‌، در ادامه مسیر آماده سازی خود در اردوی تهران حضور یافته است. این تیم امروز نیز در دیدار تدارکاتی خود به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. دیداری خاطره‌انگیز برای مازیار زارع، پژمان نوری و البته سیدجلال حسینی.

 

کاپیتان این روزهای پرسپولیس که فوتبال خود را در تیم ملوان آغاز کرد. 16 سال پیش و در شرایطی که مدافع پرافتخار این روزهای فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تنها 22 سال داشت، حضور خود در سطح اول فوتبال را با قوی سفید دنبال کرد و طی سه سال بازی در این تیم، 81 بازی را با این تیم پشت سر گذاشت و سال‌ها تلاش خود در سطح جوانان این باشگاه با حضور در تیم اصلی به سرانجام رساند. او امروز و در شرایطی که با هشت قهرمانی پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر ایران محسوب می‌شود در دیداری تدارکاتی به مصاف تیمی که او را به سطح اول فوتبال رساند، خواهد رفت. به همین منظور با هماهنگی صورت گرفته از سوی باشگاه ملوان و اسپانسر این باشگاه مراسمی برای تقدیر این بازیکن صورت گرفت و پیراهن این باشگاه که پشت آن نام سیدجلال نقش بسته بود به او تقدیم شد. همچنین از سوی اسپانسر رونیکس که در این فصل روی پیراهن ملوان جا خوش کرده نیز هدیه‌ای به کاپیتان سرخ‌پوشان اهدا شد.

 

1538702

 

1538703

 

1538704

 

 

سیدجلال حسینی که در این فصل با توجه به جدایی شجاع خلیل زاده ماموریت سختی در 38 سالگی پیش روی خود دارد، با محبوبیتی که بین انزلی‌چی‌ها و همچنین هواداران پرسپولیس دارد، امیدوار است تیمش را به موفقیت‌های بیشتر برساند و مطمئنا در کنار آرزوی قهرمانی برای پرسپولیس در آسیا، برای ملوان نیز امیدوار به بازگشت به لیگ برتر خواهد بود. پرسپولیس امروز در استادیوم شهید کاظمی در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف ملوان بندرانزلی خواهد رفت.

دیدگاه‌ها