کد خبر : 1715682 | 05 آبان 1399 ساعت 16:50 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

داد مورینیو در آمد؛ اشتباهات VAR پذیرفتنی نیست

ژوزه مورینیو می گوید اشتباهات داوران را می توان قبول کرد ولی اشتباهات وی ای آر قابل پذیرش نیست.

داد مورینیو در آمد؛ اشتباهات VAR پذیرفتنی نیست

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام با انتقاد از عملکرد کمک داور ویدیویی مدعی شد که با وجود VAR که می‌تواند به داوران کمک کند، آنها نباید توجیهی برای از دست دادن صحنه‌های کلیدی داشته باشند. 

 کمک داور ویدیویی یک بار دیگر این هفته پس از تصمیمات جنجالی که در دربی مرسی ساید و همچنین دیدار منچسترسیتی برابر پورتو در لیگ قهرمانان گرفته شد در  معرض توجه قرار گرفت.

 

 

1537079

 

 

جوردن پیکفورد دروازه‌بان اورتون چندی پیش پس از یک تکل خشن روی پای ویرژیل فن دایک که منجر به مصدومیت شدید و دوری طولانی مدت او شد، از زمین بازی اخراج نشد.

ایلکای گوندوغان هافبک سیتی نیز پس از خطای شدیدش روی دروازه‌بان پورتو کارت قرمزی دریافت نکرد اما  چند دقیقه بعد به دلیل یک خطا از سوی په په یک پنالتی هم به سود سیتی اعلام شد. هر دو صحنه توسط کمک داور ویدیویی بررسی شد اما تصمیم دیگری گرفته نشد.

 

 

1537636

 

 

مورینیو در آستانه دیدار برابر برنلی درباره وی ای آر گفت:« هجمه اخیر به خاطر حضور وی ای آر و ادامه دار بودن تصمیمات اشتباه است. پیش از این اشتباهاتی از سوی داوران در زمین بازی سر می‌زد و در نهایت به خاطر خطای انسانی پذیرفته می شدند. شما مرا می شناسید و می دانید که پذیرش اشتباهات انسانی برای من دشوار است اما در نهایت اشتباهات داوران را پذیرفتم.

چیزی که ما نمی‌پذیریم، اشتباهات کمک داور ویدیویی است. اگر داور به پیکفورد کارت نمی‌داد، شاید قابل قبول بود اما با وجود کمک داور ویدیویی اینطور نیست. دروازه‌بان پورتو ممکن بود پایش بشکند.»

دیدگاه‌ها