کد خبر : 1715684 | 05 آبان 1399 ساعت 17:05 | 79.4K بازدید | 1 دیدگاه

ایکاردی روسونری جدید؟

بمب میلان؛ جانشین زلاتان از پاریس می آید

میلان قصد دارد زمستان امسال مائورو ایکاردی را به صورت قرضی جذب کند.

بمب میلان؛ جانشین زلاتان از پاریس می آید

به گزارش "ورزش سه"، آینده مائورو ایکاردی می تواند دور از پاریس و در میلان رقم بخورد.

ستاره آرژانتینی که زمانی محبوب ترین بازیکن میان اینتری ها بود، تابستان گذشته پس از ناملایمتی ها از سوی سران اینتر و آنتونیو کونته، قرضی به پی اس جی پیوست و امسال قراردادش دائمی شد. ایکاردی در پی اس جی خوب و موفق عمل کرده ولی از 3 هفته پیش به دلیل مصدومیت به دور از میادین است. در ایتالیا شایعاتی شنیده می شود مبنی بر اینکه ممکن است او زمستان راهی میلان شود.

 

 

1515260

 

 

میلان شروعی فوق العاده در سری آ داشته و در حال حاضر صدرنشین سری آ محسوب می شود. خوشبین ترین هوادار میلان هم تصور نداشت تیمش چنین نتایجی در شروع فصل کسب کند. میلان تیمی جوان با رهبری ستاره پا به سن گذاشته یعنی زلاتان ابراهیموویچ است که پایان فصل قراردادش به اتمام می رسد و احتمالا از این باشگاه جدا خواهد شد.

 

 

1491438

 

 

هدف میلان در ابتدا کسب سهمیه بود ولی حالا جاه طلبی های بیشتری دارد. به همین منظور سران باشگاه در اندیشه جذب قرضی مائورو ایکاردی با بند خرید هستند و می خواهند او را جانشین زلاتان کنند.

خانواده ایکاردی و همسر و فرزندانش در میلان مستقر هستند و او بی میل به بازگشت نیست. برای ایکاردی دیگر جایی در اینتر وجود ندارد و میلان به نوعی می تواند نقطه بازگشت او به اوج باشد.

 

 

دیدگاه‌ها