کد خبر : 1715691 | 05 آبان 1399 ساعت 17:25 | 26K بازدید | 3 دیدگاه

در مصاحبه با یوفا

دی یونگ: در بارسا باید خودمان را با مسی وفق بدهیم

فرانکی دی یونگ لیونل مسی را تاثیرگذارترین بازیکن بارسلونا می داند.

دی یونگ: در بارسا باید خودمان را با مسی وفق بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی شروع خوبی در فصل جاری نداشته و در تمام رقابت ها تنها موفق به زدن دو گل از روی نقطه پنالتی شده است. او در ال کلاسیکوی اخیر که با شکست 1-3 بارسا همراه بود نیز موفق به گلزنی و ارسال پاس گل نشد.

برخلاف مسی، آنسو فاتی پدیده 17 ساله بارسا 5 گل زده و یک پاس گل داده است؛ با این حالا فرانکی دی یونگ هافبک هلندی بارسا معتقد است مسی رهبر و کاپیتان تیم و همچنان تاثیرگذارترین بازیکنان بارسلوناست.

 

 

1538726

 

 

دی یونگ به وبسایت یوفا گفت:« وقتی شما لیونل مسی را در تیم تان دارید که قطعا بهترین بازیکن دنیاست، باید سعی کنید تا او را در بهترین موقعیت قرار دهید تا تفاوت ها را رقم بزند. معتقدم برای این مهم باید سبک بازی خودمان را با مسی وفق بدهیم. وقتی مسی توپ را در شرایطی ایده آل دریافت می کند، همیشه می تواند آن را به یک موقعیت گل برای شما تبدیل کند.»

 

 

1535040

 

 

دی یونگ فصل گذشته از سوی ارنستو والورده و سپس کیکه ستین در پست دلخواهش بازی نمی کرد ولی با آمدن رونالد کومان او همان جایی بازی می کند که پیش از این در آژاکس و تیم ملی هلند بازی می کرد.

دی یونگ ادامه داد:« ذاتا دوست دارم توپ را بگیرم و اقدام به بازی سازی کنم. این سبک بازی من است که منتظر توپ بمانم و در کمترین زمان ممکن و بدون تماس اضافی آن را به هم تیمی ام برسانم. معتقدم در مرکز زمین و دور از دروازه کارایی بیشتری دارم هرچند نزدیک به دروازه هم می توانم بازی کنم. از این حیث برایم چندان اهمیتی ندارد کجای زمین باشم. هر جا مربی صلاح بداند بازی می کنم.»

 

دیدگاه‌ها