کد خبر : 1715692 | 05 آبان 1399 ساعت 17:31 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

شهرخودرو امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

طاهران: علائم کرونا ندارم، اما قرنطینه هستم

هافبک تیم شهرخودروی مشهد می‌گوید با وجود مثبت شدن تست کرونایش اما علائمی خاصی ندارد و خودش را قرنطینه کرده است.

طاهران: علائم کرونا ندارم، اما قرنطینه هستم

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که مشخص شد که تست کرونای چند بازیکن تیم شهرخودروی مشهد مثبت شده و آنها به قرنطینه خانگی رفته‌اند. یکی از این نفرات علی طاهران هافبک جوان تیم مشهدی است. طاهران در گفت و گو با خبرنگار ما درباره وضعیت سلامتی‌اش بیان کرد: شرایط جسمانی خوبی دارم. با اینکه تست کرونایم مثبت شده اما هیچ علائم خاصی ندارم. با این حال در قرنطینه بسر می‌برم و امیدوارم هرچه زودتر این ویروس از بدنم خارج شود.


وی ادامه داد: قرار است یکی، دو روز دیگر دوباره تست کرونا بدهم و اگر این تست منفی شود در تمرینات شهرخودرو حضور پیدا کنم.


هافبک شهرخودرو درباره وضعیت تیمش قبل از شروع لیگ برتر بیستم گفت: شرایط خیلی خوبی داریم. از زمانی که آقای رحمتی هدایت تیم را برعهده گرفته از نظر روحی در شرایط مطلوبی قرار گرفتیم. واقعا ایشان روی مسائل روحی و روانی تخصص دارد و با بچه ها خیلی خوب کار می‌کند. در بحث فنی هم همه چیز خوب است و فکر می‌کنم همه بازیکنان با انگیزه زیادی آماده حضور در لیگ بیستم می‌شوند.


طاهران همچنین عنوان کرد: من برای خودم کمی ناراحتم. این دوری چند روزه به خاطر ویروس کرونا کمی از تمرینات و شرایط تیم دورم می‌کند. به هر حال دوست داشتم از نظر بدنی مثل همه بازیکنان کارم را جلو ببرم اما قسمت این بوده. با این حال شک نکنید به زودی با قدرت برمی گردم و همه تلاشم را برای موفقیت شهرخودرو به کار می‌گیرم.


وی در پایان افزود:‌ تیم ما امسال حرف های زیادی برای گفتن دارد. با حمایتی که مدیران و مالک باشگاه شهرخودرو از کادرفنی و بازیکنان دارند و تلاشی که مربیان و بازیکنان انجام می‌دهند فکر می‌کنم یک مجموعه متحد درست شده که در لیگ بیستم روزهای خوبی را پشت سر می‌گذاریم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و به چیزهایی که می‌خواهیم برسیم.

دیدگاه‌ها