کد خبر : 1715695 | 05 آبان 1399 ساعت 17:47 | 15.1K بازدید | 2 دیدگاه

آلیسون: گفتند شش هفته، گفتم حداکثر سه هفته!

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول مدعی شد تلاش زیادی برای بازگشت زودهنگام به میادین داشته است.

آلیسون: گفتند شش هفته، گفتم حداکثر سه هفته!

به گزارش "ورزش سه"، دوباره روزهای بدون حضور آلیسون بکر در دروازه لیورپول برای این تیم سخت سپری شد و مرسی سایدی ها نتایج پرفراز و نشیبی گرفتند. آلیسون بکر در نشست خبری پیش از بازی فردا شب در لیگ قهرمانان برابر میتلند اعتراف کرد دل بازیکنان لیورپول برای ویرژیل فن دایک تنگ خواهد شد.

 

آلیسون بکر گفت: "از بازگشت به میادین رضایت داشته و واقعا خوشحالم. من سعی کردم بالاترین میزان تلاش را انجام داده و از بهترین کادر در کنار خود بهره گیرم تا روند بهبودی تسریع شود. پزشکان در ابتدا گفتند من چهار الی شش هفته نمی توانم بازی کنم، اما من به آنها گفتم دو یا حداکثر سه هفته دور خواهم بود. ما فقط به دنبال این هدف بودیم و من می خواهم از کادر بدن سازی تیم تشکر کنم."

 

1537041

 

عملکرد لیورپول در فصل جاری: "گاهی اوقات تمام 60 بازی در طول یک فصل به یک روش پیش نمی رود. شما به کمی شانس هم نیاز دارید و این موضوع با تلاش فراوان حاصل می شود. ما تمام تلاش خود را می کنیم و گاهی بدون ارائه بهترین نمایش نیز می توان پیروز شد. نمی توانیم انکار کنیم که دلمان برای ویرژیل فن دایک تنگ خواهد شد، اما فابینیو بازیکن بزرگی است. نیازی به تغییر شیوه بازی نیست، اما دلم برای او تنگ خواهد شد و فن دایک یکی از بهترین های جهان است."

 

عملکرد VAR در فصل جاری: "ما خیلی به تصمیمات VAR یا داوری ها فکر نمی کنیم. اما ما فقط می خواهیم اتفاقات در فوتبال به منصفانه ترین شکل ممکن پیش برود. بنابراین وقتی این اشتباهات را می بینید عصبانی یا غمگین می شوید، اما ما فقط باید با آن کنار بیاییم. باید. روی بازی های داخل زمین تمرکز داشته باشیم و دیگران در مورد VAR صحبت خواهند کرد."

 

دیدگاه‌ها