کد خبر : 1715696 | 05 آبان 1399 ساعت 17:50 | 20.8K بازدید | 1 دیدگاه

از ملاقات با زیدان احساس غرور می کنم

مربی گلادباخ: برد رئال درنوکمپ؟ بارسا تیم سابق نیست

مارکو رز سرمربی بروسیا مونشن گلادباخ به تیمش ایمان دارد و نبرد برابر رئال را دشوار ارزیابی کرد.

مربی گلادباخ: برد رئال درنوکمپ؟ بارسا تیم سابق نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بوروسیا مونشن گلادباخ فردا از هفته دوم لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت.

گلادباخ هفته پیش توانست اینتر را در جوزپه مه آتزا با تساوی 2-2 متوقف کند و تا دقیقه پایانی نیز از حریف قدرش پیش بود. رئال اما در هفته نخست در خانه به شاختار 2-3 باخت ولی پس از برتری 1-3 در ال کلاسیکو حالا با روحیه تر از همیشه است.

 

 

1538727

 

 

مارکو رز سرمربی گلادباخ در نشست خبری این بازی گفت:« هفته پیش چیزی تا پیروزی بر اینتر فاصله نداشتیم. برابر رئال هم می خواهیم از فرصتی که نصیب مان شده بهترین استفاده را ببریم. می خواهیم رئال را غافلگیر کنیم و ثابت کنیم که تیم خوبی هستیم و بازی برابر اینتر تصادفی نبود. رئال هفته قبل به شاختار باخت ولی آنها کیفیتی فوق العاده بالا دارند و بدون شک دیداری دشوار پیش رو خواهیم داشت.»

 

 

1538249

 

 

سرمربی گلادباخ سپس به تمجید از زین الدین زیدان پرداخت و گفت:« زیدان برای من یکی از بهترین های تاریخ فوتبال است. تماشای بازی های او واقعا لذبتخش بود. او درون زمین یک رهبر تمام عیار بود و شکلی که بازی می کرد، باعث می شد جذب فوتبالش شوید. خیلی خوشحالم که او وارد دنیای مربیگری شد و به عنوان مربی هم توانسته خودش را ثابت کند. زیدان بهترین است و برای او احترام زیادی قائلم.

افتخار می کنم که فردا او را ملاقات خواهم کرد. صادقانه بگویم که از این لحاظ احساس غرور می کنم.»

 

ال کلاسیکو:« بازی رئال برابر بارسا را به طور کامل ندیدم ولی خوب، همه می دانیم که بارسلونا دیگر تیم سابق نیست و در مقطع دشواری قرار دارد. بارسایی که همه می شناختیم و تحسینش می کردیم، الان در میادین دیده نمی شود.»

دیدگاه‌ها