کد خبر : 1715703 | 05 آبان 1399 ساعت 18:32 | 44.1K بازدید | 1 دیدگاه

لیزارازو:

گریزمان یک لحظه هم به جدایی از بارسا تردید نکند

ستاره سابق تیم ملی فرانسه به آنتوان گریزمان توصیه کرد که از بارسلونا جدا شود.

گریزمان یک لحظه هم به جدایی از بارسا تردید نکند

به گزارش "ورزش سه"، شرایط آنتوان گریزمان در بارسا روز به روز بدتر می شود. گریزمان پس از ناکامی در 4 بازی ابتدایی بارسا در لالیگا، در اولین بازی بارسا در لیگ قهرمانان برابر فرانس واروش هم 90 دقیقه روی نیمکت بود و شانس بازی را پیدا نکرد.

 

 

1538470

 

 

او برابر رئال در ال کلاسیکوی رفت لالیگا نیز روی نیمکت بود و اواخر بازی به جای آنسو فاتی شانس حضور در میدان را پیدا کرد و البته نتوانست کار خاصی انجام دهد. به این ترتیب او در 5 بازی فصل تیمش نتوانسته گلی به ثمر برساند.

بسیاری تغییر پست او در ترکیب بلوگرانا را علت اصلی این افت فاحش می دانند.  برای اولین بار از فصل 15-2014 است که گریزمان در 5 هفته نخست لالیگا موفق به گلزنی نشده است.

 

 

1508192

 

 

بیسنته لیزارازو ستاره سابق تیم ملی فرانسه و بایرن مونیخ معتقد است گریزمان باید بارسا را ترک کند. او به تله فوت گفت:« شرایط گریزمان در بارسا واقعا سخت و دشوار شده است. او یک استعداد خالص است و بازیکنی بسیار بسیار خوب که در تیم ملی فرانسه بارها شایستگی هایش را نشان داده است. آنتوان اما در بارسا یک ستاره تاثیرگذار نیست و روی او به عنوان بازیکن اصلی حساب نمی کنند. این یک مشکل بزرگ و واقعی است.»

 

لیزارازو ادامه داد:« گریزمان به بارسا رفت تا رویای بازی کنار مسی برای او محقق شود ولی متاسفانه ارتباط فنی بین شان در زمین مسابقه وجود ندارد و در باهم هماهنگ نیست. مشکل گریزمان در بارسا عدم اطمینان کادر فنی است و با ادامه این شرایط، او یک لحظه هم نباید نسبت به ترک این تیم تردید داشته باشد. 18 ماه از پیوستن او به بارسا گذشته نه دو ماه و شرایط او هنوز خوب نشده است. گریزمان باید از بارسا برود.»

 

دیدگاه‌ها