کد خبر : 1715719 | 05 آبان 1399 ساعت 20:00 | 27.1K بازدید | 2 دیدگاه

‌مارکو فان باستن:

انتقال فن دبیک به یونایتد اشتباه بود

مارکو فان باستن، ستاره سابق فوتبال هلند معتقد است انتقال دنی فن دبیک به اولدترافورد اشتباه بود.

انتقال فن دبیک به یونایتد اشتباه بود


به گزارش "ورزش سه"، اگرچه در دو سال اخیر و بعد از درخشش در لباس آژاکس بارها شایعاتی در مورد احتمال انتقال دنی فن دبیک به رئال مادرید شنیده می شد، اما او در نهایت در تابستان امسال تصمیم به رفتن به اولدترافورد گرفت. اما این هافبک هلندی هنوز موفق به راهیابی به ترکیب ثابت شیاطین سرخ نشده و مارکو فان باستن معتقد است فن دبیک نباید تن به چنین انتقالی می داده است.

 

1538307

 

مارکو فان باستن گفت: "دنی فن دبیک نباید به منچستر یونایتد می رفت. وقتی کیفیت بالایی دارید می خواهید هر هفته بازی کنید. واقعا برای بازیکنی فن دبیک حضور در جریان تنها شش یا هفت بازی در سال بد است و این برای ریتم شما اذیت کننده خواهد بود.

 

من می دانم که فشار روی فن دبیک بیشتر از گذشته است، اما شما به عنوان یک بازیکن بزرگ باید فرصت طلب بوده و هنگام انتقال به یک باشگاه در انتظار شانس بازی باشید. فن دبیک در انتظار چشم اندازهای بهتر در یک باشگاه دیگر بود. او نباید قراردادی پنج ساله امضا می کرد و به منچستر یونایتد می رفت. فن دبیک باید برای رسیدن پیشنهاد یک باشگاه دیگر صبر می کرد. شما باید هر هفته فوتبال بازی کنید و انتقال به چنین باشگاهی برای دوران حرفه ای شما مضر است."

دیدگاه‌ها