کد خبر : 1715720 | 05 آبان 1399 ساعت 20:19 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

این آخرین فصل ایسکو در رئال مادرید است؟

ممکن است این آخرین فصل حضور ایسکو، هافبک اسپانیایی رئال مادرید در این تیم باشد.

این آخرین فصل ایسکو در رئال مادرید است؟


به گزارش "ورزش سه"، شرایط در فصل جدید برای ایسکو چندان خوب پیش نرفته و او جای ثابتی در ترکیب زین الدین زیدان نداشته است. ایسکو در ال کلاسیکو نیز از روی نیمکت شاهد پیروزی 1-3 تیمش بود و حالا نشریه موندودیپورتیوو شایعاتی در مورد احتمال جدایی این هافبک خلاق و اسپانیایی منتشر کرده است.

 

1468068

 

امروز تصاویری از ایسکو منتشر شد که حاکی از نارضایتی او از نیمکت نشینی بود. در این تصاویر او به دیگر هم تیمی های خود مانند مارسلو و لوکا مودریچ ابراز گله کرده و می گوید زیدان به اندازه کافی به او فرصت حضور در میدان را نمی دهد. ایسکو قصد دارد در فصل بعد دوباره احیا شود و تصور می کند در رئال مادرید شانسی برای رخ دادن این اتفاق وجود نخواهد داشت.

 

عملکرد پرفراز و نشیب ایسکو باعث شده زیدان فعلا تمایل چندانی به میدان دادن به این هافبک نداشته باشد. در گذشته اخباری در مورد ابراز علاقه تیم هایی چون یوونتوس و پاری سن ژرمن به جذب ایسکو شنیده شده بود. به نظر می رسد بر خلاف تابستان فعلی، رئال مادرید سال بعد قصد دارد دست به سرمایه گذاری بزرگی زده و بازیکنان زیادی را خصوصا در بخش هجومی جذب کند. بدین ترتیب کار ایسکو برای حضور در ترکیب اصلی دشوارتر شده و احتمال جدایی او افزایش خواهد یافت.

دیدگاه‌ها