کد خبر : 1715727 | 05 آبان 1399 ساعت 20:59 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

لجبازی مورینیو با ستاره انگلیسی ادامه دارد

ژوزه مورینیو انگار تحت هیچ شرایطی علاقمند به استفاده از دله آلی در ترکیب ثابت تیمش نیست.

لجبازی مورینیو با ستاره انگلیسی ادامه دارد


به گزارش "ورزش سه"، شرایط همچنان برای دله آلی به بدترین شکل ممکن پیش می رود و ستاره 24 ساله اسپرز جایی در اندیشه های مورینیو ندارد. تاتنهام امشب در لیگ برتر به مصاف برنلی خواهد رفت و سرمربی پرتغالی یک بار دیگر نام دله آلی را از لیست تیمش خط زده است.

 

1531562

 

دله آلی از ابتدای فصل جدید لیگ برتر تنها 21 دقیقه در دیدار اول فصل مقابل اورتون بازی کرده و در ادامه حتی یک دقیقه هم راهی زمین نشده است. البته او در بازی هفته گذشته تاتنهام در لیگ اروپا برابر لاسک برای دقایقی وارد زمین شد، اما اوضاع در لیگ برتر مانند گذشته بوده و دله آلی تبدیل به بازیکنی سکونشین شده است.

 

با ورود گزینه های جدید مانند گرت بیل، مورینیو دیگر علاقه ای به استفاده از دله آلی ندارد و این موضوع را به وضوح به او نشان داده است. در اواخر فصل نقل و انتقالات تابستانی بود که پاری سن ژرمن برای خرید این ستاره جوان انگلیسی اقدام کرد، اما در نهایت این انتقال منتفی شده و دله آلی در تاتنهام ماند. اما ادامه این روند قطعا منجر به جدایی دله آلی خواهد شد. بعید است در این شرایط گرت ساوتگیت جایی برای دله آلی در ترکیب تیم ملی انگلیس در نظر بگیرد و احتمالا او جام ملت های اروپای سال بعد را از تلویزیون تماشا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها