کد خبر : 1715728 | 05 آبان 1399 ساعت 20:49 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی برابر سپاهان

منصوریان: نتیجه دیدار تدارکاتی برایم اهمیت ندارد

علیرضا منصوریان و تیمش در یک محک جدی برابر سپاهان با یک گل به برتری رسیدند، اگرچه منصوریان این نتیجه را بی‌ارزش می‌داند.

منصوریان: نتیجه دیدار تدارکاتی برایم اهمیت ندارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور توانست با یک گل محرم نویدکیا و تیمش را در یک دیدار دوستانه شکست دهد. تک گل تراکتوری‌ها را در این دیدار بازیکن سپاهان به اشتباه وارد دروازه خودی کرد. علیرضا منصوریان پس از این دیدار با بی اهمیت خواندن نتایج دیدارهای دوستانه گفت: نتیجه بازی فرقی برای ما نداشت زیرا این دیدار دوستانه بود. در مسابقات تدارکاتی وقتی نتیجه را عقب می افتید برخی بازخوردها را می‌گیرید و با جلو افتادن هم درس های جدیدی می‌گیریم. سپاهان تیم خیلی خوبی است که مستحکم فوتبال بازی می‌کرد. نفرات اصلی و شاکله اش را حفظ کرده است. حتی اگر نتیجه را به سپاهان می‌دادیم از کل تیم راضی بودم زیرا برای ما درس خوب گرفتن از این بازی مهم بود. شرایط تراکتور خوب است و انشاء الله این فرم را با حضور بازیکنان بزرگ و نفرات بهتر حفظ کنیم تا بازی های لیگ را خیلی خوب شروع کنیم.

 

اهداف تراکتور از بازی با سپاهان

 

بیشتر هدف ما این بود ۹۰ دقیقه بازیکنان تراکتور را در زمین نگه داریم تا از وضعیت بدنی آنها مطلع شویم. بچه‌های ما خیلی تحت فشار بودند و برخی از آنها را تا دقیقه ۸۵ تعویض نکردم تا ببینم چه شرایطی پیش می آید. الحمدالله به مرور زمان آماده می‌شویم. اکنون هم که در اصفهان هستیم، برخی از نفرات اصلی تراکتور مانند مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و هادی محمدی در تبریز بدنسازی انجام می‌دهند. از چهارشنبه تقریبا کل تیم را در اختیار خواهیم داشت. از عملکرد بازیکنانم به ویژه دروازه‌بان‌ها تراکتور راضی بودیم. محمدرضا اخباری پنالتی سپاهان را خیلی خوب مهار کرد و حبیب فر عباسی هم یک واکنش خوب داشت.

دیدگاه‌ها