کد خبر : 1715732 | 05 آبان 1399 ساعت 21:03 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

ربیعی‌فر: هدف اصلی‌مان بقا در لیگ برتر است

ربیعی با عشق برای مردم رفسنجان کار می‌کند

مربی مس رفسنجان می‌گوید محمد ربیعی سرمربی این تیم با عشق و علاقه برای سربلندی مردم رفسنجان تلاش می‌کند.

ربیعی با عشق برای مردم رفسنجان کار می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، مازیار ربیعی فر که سال گذشته هدایت تیم داماش گیلان در رقابت‌های لیگ دسته اول را برعهده داشت، چند روزی است به عنوان دستیار محمد ربیعی در مس رفسنجان کارش را شروع کرده است. این مربی جوان و موفق در گفت وگو با خبرنگار ما درباره پیوستنش به مس رفسنجان بیان کرد: من از قبل با محمد ربیعی ارتباط داشتم. ایشان هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی مربی مورد تاییدی است و بسیار دوست داشتم با هم کار کنیم.


وی ادامه داد: واقعیت این است که یکی، دو پیشنهاد دیگر هم برای همکاری داشتم اما ربیعی را می‌شناختم و می‌دانستم او انسان صادقی است که با تمام توان خود کار می‌کند. از این رو تصمیم گرفتم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت بدهم و در کنارش باشم. امیدوارم حضورم مثمرثمر باشد و بتوانیم قدمی برای تیم خوب مس رفسنجان برداریم.


مربی مس رفسنجان درباره شرایط این تیم بیان کرد: خداراشکر تیم خوبی برای حضور در لیگ برتر بسته شده است. البته تیم‌هایی که به لیگ برتر می‌آیند برای سال اول نباید توقعات از آنها بالا باشد. همین که بتوانیم خودمان را در دسته برتر حفظ کنیم، نمره قبولی برایمان است. هدفگذاری کادرفنی و مدیران باشگاه هم همین است که بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. فکر می‌کنم این مساله آبرومندانه است و باید بتوانیم باثبات باشیم.


ربیعی‌فر ادامه داد: جا دارد از مسئولان باشگاه مس رفسنجان تشکر کنم که همه امکانات و شرایط را مهیا کرده اند تا کادرفنی و بازیکنان بدون دغدغه کارشان را جلو ببرند و مشکل خاصی وجود نداشته باشد.


وی درباره احتمال تعویق مسابقات لیگ برتر گفت: امیدوارم این اتفاق دیگر نیفتد. من شخصا موافق این تیم موضوع نیستم و فکر می‌کنم همه باشگاه‌ها نیز چنین نظری داشته باشند. اگر قرار به تعویق دوباره لیگ برترباشد، واقعا شرایط برای آماده سازی تیم‌ها سخت‌تر می‌شود.


ربیعی فر در پایان افزود: من به هواداران مس و مردم خوب و خونگرم رفسنجان این نوید را می‌دهم که تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم. محمد ربیعی به عنوان یک مربی بادانش با عشق و علاقه زیاد برای سربلندی مردم رفسنجان تلاش می‌کند و شک نکنید می‌توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم.

دیدگاه‌ها