کد خبر : 1715733 | 05 آبان 1399 ساعت 21:09 | 27.1K بازدید | 1 دیدگاه

خوان کوادرادو:

باید قدرت یوونتوس را به بارسلونا نشان دهیم

خوان کوادرادو، ستاره کلمبیایی یوونتوس می‌گوید که آنها با انگیزه های فراوان به مصاف بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا خواهند رفت.

باید قدرت یوونتوس را به بارسلونا نشان دهیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چهارچوب رقابت های سری آ به مصاف هلاس ورونا رفت و نهایتاً مقابل این تیم با تساوی بدون گل متوقف شد. تیم آندره آ پیرلو حالا از پنج بازی ابتدایی خود در سری آ تنها 9 امتیاز کسب کرده و در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته است.

 

یوونتوس اما چهارشنبه شب در دیداری مهم از سری مسابقات هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا میزبان بارسلونا خواهد بود. خوان کوادرادو ستاره کلمبیایی این تیم درباره شرایط یووه گفت: " در مقایسه با فصول گذشته کمی شروع ما کندتر بوده است‌. با این حال ما هنوز در هیچ مسابقه ای شکست نخورده ایم و به یاد می آورم که پیش از این نیز بعد از یک شروع نه چندان خوب ما برگشتیم و نتایج خوبی کسب کردیم."

 

 

1537265

 

 

ستاره کلمبیایی بیانکونری درباره تقابل با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گفت: " این یک مسابقه زیبا در برابر یک حریف بسیار بزرگ خواهد بود. ما باید قدرت یوونتوس را در این مسابقه نشان دهیم. در برابر این تیم‌ها ما همیشه چیزهای بیشتری از خود به نمایش می‌گذاریم. ما با عزم راسخ و انگیزه فراوان برای این بازی آماده می شویم."

دیدگاه‌ها