کد خبر : 1715751 | 05 آبان 1399 ساعت 23:21 | 48.2K بازدید | 2 دیدگاه

قرارداد مهم ترین بازیکن رئال مادرید تمدید می شود؟

هنوز مشخص نیست که وضعیت تمدید قرارداد سرخیو راموس با باشگاه رئال مادرید به کجا رسیده است.

قرارداد مهم ترین بازیکن رئال مادرید تمدید می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، بر هیچ کس پوشیده نیست که بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، کاپیتان اسپانیایی لوس بلانکوس یعنی سرخیو‌راموس به مهمترین بازیکن این تیم تبدیل شده است.

 

در واقع هرگاه که مدافع اسپانیایی در مسابقه ای غایب بوده، این موضوع برای رئال مادرید کاملاً حس شده است؛ موضوعی که در دیدار هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار به شکل کاملا واضح مشاهده شد.

 

 

1538707

 

 

کاپیتان رئال مادرید اما با وجود مصدومیت هر طور که شده به تقابل حساس روز شنبه با بارسلونا رسید و توانست با ارائه یک نمایش فوق العاده و ثبت یک گل بهترین بازیکن این تیم در الکلاسیکو لقب بگیرد تا بیش از پیش ارزش های بالای خود را نشان داده باشد.

 

با این وجود قرارداد سرخیو راموس با رئال در تابستان سال آینده به اتمام خواهد رسید و هنوز توافقی برای تمدید بین دو طرف حاصل نشده است. سیاست رئال مادرید درباره بازیکنان با سن و سال بیشتر تمدید یک ساله است اما راموس خواهان تمدید قرارداد دو ساله خود شده است. با این حال به نظر می رسد که در هفته های آینده هر طور که شده توافق در این باره انجام خواهد شد و کاپیتان کهکشانی‌ها قرارداد خود را با این تیم تمدید خواهد کرد.

 

 

1538338

 

 

این در حالی است که البته مدیر برنامه سرخیو راموس اعلام کرده که هنوز هیچ توافقی برای تمدید قرارداد او با رئال مادرید انجام نشده است

دیدگاه‌ها