کد خبر : 1715752 | 05 آبان 1399 ساعت 23:35 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: شاید مصدومیت آگوئرو یک ماه طول بکشد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، اعلام کرد که ممکن است مصدومیت سرخیو آگوئرو تا یک ماه نیز طول بکشد.

گواردیولا: شاید مصدومیت آگوئرو یک ماه طول بکشد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نمایش های پر نوسانی از خود ارائه داده است. با این حال آنها رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوب آغاز کردند و در هفته اول این مسابقات مقابل پورتو به پیروزی دست یافتند. با این حال سیتی فردا شب در دومین بازی خود باید به مصاف مارسی فرانسه برود.

 

 

1538776

 

 

پپ گواردیولا پیش از بازی فردای تیمش مقابل مارسی گفت: " ما در مقایسه با سایر تیم های اروپا مستثنی نیستیم و برنامه فشرده برای همه وجود دارد. اکنون زمان پیشرفت و آماده سازی است و زمان زیادی برای تمرین کردن نداریم. در مقطع کنونی ما باید از بازیکنان به بهترین شکل ممکن محافظت کنیم. قوی ترین ها زنده می مانند و بقیه سقوط می کند."

 

سرخیو آگوئرو در جریان تساوی روز شنبه منچسترسیتی در برابر وستهام، بین دو نیمه تعویض شد؛ این ستاره آرژانتینی که اخیراً از مصدومیت زانو بازگشته بود دوباره دچار آسیب دیدگی جدید شده است. پپ گواردیولا درباره میزان دوری او از میادین گفت: " این به نوع مصدومیت او بستگی دارد.  10 تا 15 روز حداقل زمان دوری وی خواهد بود. با این حال ممکن است این دوره به سه هفته یا یک ماه نیز بکشد.

 

 

1538153

 

 

ما در مورد آگوئرو اصلا عجله نکردیم و فوق‌العاده صبور بودیم. ما نه او و نه پزشکان را مجبور به کاری نکردیم. در مقطعی طرفداران گفتند که او آماده است اما ما می دانستیم که بدون تمرین وی در شرایط بازی نخواهد بود. با این حال بسیار مهم بود که در مقابل وستهام 55 تا 60 دقیقه بازی کند. متاسفانه او در نیمه اول بدشانس بود و روی یک صحنه دچار مصدومیت شد."

 

دیدگاه‌ها