کد خبر : 1715779 | 06 آبان 1399 ساعت 10:01 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

مصاف نفت با استقلال ملاثانی؛ اینبار با نفرات اصلی

تیم صنعت نفت که به اردوی تدارکاتی خود در تهران پایان داده و به آبادان بازگشته امروز در ادامه بازی های دوستانه خود به مصاف تیم دسته اولی استقلال ملاثانی می رود؛ تیمی که در فصل پیش رو اولین حضور در لیگ یک را تجربه می کند.

مصاف نفت با استقلال ملاثانی؛ اینبار با نفرات اصلی 

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت در آخرین بازی دوستانه در تهران یک بر صفر به بادران باخت و این در حالی بود که پورموسوی برای شناخت از بازیکنان جوان در نیمه دوم به 9 بازیکن در شرایط سنی امید بازی داد اما در بازی دوستانه امروز قصد دارد به ترکیب اصلی تیمش نزدیک شود. 

 

صنعت نفت که بازیکنان زیادی را در شروع تمرینات آماده سازی از دست داده به نظر می رسد در فرصتی که در اختیار داشت بازیکنان خوبی را به ترکیب اضافه کرد؛ حسن بیت سعید – حامد فلاح زاده – رضا خالقی فر – محمد طیبی – علی عبدالله زاده – حکیم نصاری و ... از جمله بازیکنانی هستند که به ترکیب این تیم در فصل پیش رو اضافه شدند و طبیعتا حالا صنعت نفت نیاز به کمی زمان دارد تا به هماهنگی و هارمونی لازم برسد که پورموسوی تلاش کرد در بازی های دوستانه بدون توجه به نتایج آن برای رسیدن به این هدف استفاده کند. 

 

فصل گذشته صنعت نفت در دور رفت بازی ها ارایه گر بازی های خوبی برابر حریفان بود تا جایی که مدعی کسب سهمیه شد اما در دور برگشت بازی ها اصلا نتوانست به سیر صعودی خود ادامه دهد بطوریکه در رده پانزدهم جدول قرار گرفت. در نهایت به لطف امتیازاتی که در دور رفت بازی ها کسب کرد در جدول بازی ها باقی ماند. سیروس پورموسوی که در آخرین حضور در تیم های خوزستانی از تیم فولاد جدا شد اینبار امیدوار به رقم زدن روزهای خوش برای خود و صنعت نفت آبادان است.

دیدگاه‌ها