کد خبر : 1715781 | 06 آبان 1399 ساعت 10:20 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وضعیت مصدومیت سوارز از زبان سیمئونه

دیگو سیمئونه در آستانه دیدار امروز اتلتیکو مقابل سالزبورگ در لیگ قهرمانان، توضیحاتی درباره وضعیت سلامت ستاره‌اش لوئیس سوارز ارائه داد.

آخرین وضعیت مصدومیت سوارز از زبان سیمئونه

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه اتلتیکو مادرید امروز در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف سالزبورگ می‌رود دیگو سیمئونه سرمربی این تیم به نگرانی‌ها درباره وضعیت سلامت لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای این تیم پاسخ داد و گفت سوارز با اینکه در کنار تیم تمرین نمی‌کند ولی می‌تواند در بازی امروز از آغاز برای اتلتیکو بازی کند.

 

سوارز در جریان آخرین تمرین بازیکنان اتلتیکو برای دیدار امروز مقابل سالزبورگ، به صورت انفرادی تمرین کرد تا نگرانی‌هایی بابت سلامتی او مطرح شود.

 

1538825

 

دیگو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب مقابل سالزبورگ اتریش در پاسخ به سوالهای خبرنگاران درباره سوارز گفت: " ما و پزشکان تیم به این نتیجه رسیدیم که در تمرین روز دوشنبه بهترین کار این است که سوارز جداگانه تمرین کند. با توجه به وضعیت او که فردا بررسی خواهیم کرد لوئیس یا از ابتدا در میدان خواهد بود یا روی نیمکت خواهد نشست".

 

سوارز که بعد از سالها درخشش با پیراهن بارسلونا از تابستان امسال به اتلتیکو ملحق شده در شروع فصل برای این تیم درخشیده است. سوارز 33ساله در پنج بازی اتلتیکو در لالیگا 4 گل به ثمر رسانده و هفته گذشته در جریان پیروزی مقابل رئال بتیس یکی از گلهای تیمش را زده بود.

 

 

دیدگاه‌ها