کد خبر : 1715791 | 06 آبان 1399 ساعت 10:52 | 123.7K بازدید | 10 دیدگاه

حاج صفی وعده بازگشت به اصفهان داد

خبر خوش کاپیتان تیم ملی به سپاهان!

کاپیتان تراکتور در پایان دیدار تدارکاتی روز گذشته حرف از بازگشت به اصفهان زد.

خبر خوش کاپیتان تیم ملی به سپاهان!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دیدار تدارکاتی سپاهان و تراکتور پشت درهای بسته نقش جهان به روی هواداران و خبرنگاران برگزار شد. در این دیدار دوستانه اتفاقات قابل توجهی رخ داد.


این برای اولین بار بود که احسان در نقش جهان مقابل سپاهانی بازی می‌کرد که محرم نویدکیا همبازی سابقش سرمربیگری آن را برعهده دارد و در سوی مقابل نیز مهدی کیانی یکبار دیگر مقابل تراکتور بازی کرد.


طی این مسابقه که با شکست یک بر صفر طلایی‌پوشان اصفهانی همراه شد، از احسان حاج صفی در بین دو نیمه توسط یکی از هواداران تیم که توانسته بود خودش را به هر ترتیبی که شده به داخل ورزشگاه نقش‌جهان برساند تقدیر شد و کایپتان سابق و محبوب زردپوشان اصفهانی، در پایان این مسابقه حرف‌های امیدوارکننده‌ای برای هواداران سپاهان در حمایت از محرم نویدکیا و آینده تیم به زبان آورد. او حتی پا را فراتر گذاشت و اعلام کرد فصل آینده به سپاهان بازخواهد گشت.

 

حاج صفی که روز گذشته با بازوبند کاپیتانی کار را مقابل سپاهان آغاز کرد، در صحبت‌های کوتاه خود ابتدا در رابطه با مربیگری محرم نویدکیا حرف زد و گفت:« من معتقدم محرم فلسفه بزرگی دارد و صد در صد این تیم نتیجه خواهد گرفت. من از فوتبال بازی کردن‌شان در آسیا فهمیدم که چقدر خوب بازی میکنند.» 

 

1538837


او سپس به هواداران سپاهان اشاره کرد و ادامه داد:« امیدوارم تماشاچیان هم صبور باشند و تا سپاهان چند سال گذشته را ببینیم. من بارها گفته‌ام که هر چه دارم و ندارم، از باشگاه بزرگ سپاهان است.»


بخش بعدی حرف های احسان در رابطه با ورزشگاه نقش جهان و جو این ورزشگاه بود و افزود:« وقتی به اینجا برمی‌گردید، فوتبال بازی کردن در این استادیوم مخصوصا با حضور هواداران حس و حال دیگری دارد.» 


درنهایت، بخش پایانی صحبت‌های احسان حاج صفی که یکی از بازیکنان پرافتخار باشگاه سپاهان به شمار می رود و در دوران طلای این تیم نقش بسزایی داشته، حرف از بازگشت بود. او در این رابطه اینطور توضیح داد: «در این دو سه سال گذشته مشکلاتی ایجاد شد که نتوانستیم برگردم ولی سال آینده وقت زیاد است و امیدواریم بتوانم برگردم و برای باشگاه سپاهان بازی کنم.» 


احسان حاج صفی علیرغم پیشنهاداتی که بارها از استقلال و پرسپولیس دریافت کرده، تاکنون دو بار باشگاه سپاهان را برای بازی در تیم های اروپایی ترک کرده است. او در مرتبه اول به فوتبال آلمان رفت ولی پس از یک فصل از هفته سوم لیگ شانزدهم بار دیگر برای سپاهانی که هدایت آن برعهده ویسی بود، به میدان رفت. او البته در پایان فصل بار دیگر از تیم جدا شد و به فوتبال یونان رفت. در بازگشت علیرغم اینکه باشگاه سپاهان با مربیگری امیرقلعه نویی برای جذب او تلاش کرد، ولی این زنوزی بود که او را علاوه بر پرداخت مبلغ رضایت نامه کاپیتان تیم ملی به باشگاه یونانی، او را در تبریز نگه داشته است. فصل آینده قرارداد احسان با باشگاه تراکتور خاتمه پیدا می‌کند و احتمالا او می‌تواند بدون هیچ دردسری به تیم سابقش بازگردد؛ البته که باید ببینیم تا آن زمان چه اتفاقاتی در تبریز و اصفهان رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها