کد خبر : 1715796 | 06 آبان 1399 ساعت 11:00 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین: تاتنهام موفقیت هایی بزرگ بدست می‌آورد

هری کین کاپیتان تاتنهام بعد از پیروزی این تیم مقابل برنلی می‌گوید تاتنهام در این فصل می‌تواند به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند.

هری کین: تاتنهام موفقیت هایی بزرگ بدست می‌آورد

به گزارش "ورزش سه"، هری کین کاپیتان تاتنهام در شش هفته نخست لیگ برتر عملکرد درخشانی داشت و 5 گل و 8 پاس گل به نام خود ثبت کرد. او که دیروز در جریان پیروزی 1-0 تاتنهام مقابل برنلی هم پاس گل پیروزی بخش تیمش را به سون هیونگ مین داد، می‌گوید: آینده اسپرز درخشان است و این تیم می‌تواند امسال به موفقیت‌هایی بزرگ دست پیدا کند.

 

تاتنهام اگرچه که در اولین بازی فصل جاری مقابل اورتون شکست خورد اما از بعد از آن بازی در 10 مسابقه شکست نخورده است‌، این تیم به مرحله گروهی لیگ اروپا صعود کرده و در جام اتحادیه هم به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته است. شاگردان مورینیو و همبازی های هری کین در لیگ برتر هم در رتبه ششم قرار دارند.

 

1538823

 

هری کین در گفتگو با اسکای گفت: " ما چندین سال است با هم بازی می‌کنیم و به هم خیلی نزدیک شده ایم. خیلی از ما بازیکنان چهار پنج سال است که همبازی هستیم. بازیکنانی که امسال اضافه شدهاند هم فوق العاده هستند و همه با هم داریم باتجربه‌تر می‌شویم. ما می‌دانیم که این تیم و این بازیکنان می‌توانند کارهایی ویژه بکنند و به موفقیت‌هایی بزرگ برسند".

 

کاپیتان تاتنهام در ادامه گفت: " وقتی تیم به چنین درکی از خود می رسد برای تک تک امتیازها می جنگد و پا پس نمیکشد. این امتیازها هستند که در پایان فصل تکلیف یک تیم را مشخص می‌کنند و ما برای گرفتن تک تک آنها خواهیم جنگید".

 

 

دیدگاه‌ها