کد خبر : 1715807 | 06 آبان 1399 ساعت 11:39 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

آلیسون: با دعا زودتر خوب شدم و برگشتم

آلیسون دروازه‌بان لیورپول می‌گوید با دعا کردن موفق شد بر خلاف نظر پزشکان، به مراتب زودتر از بند مصدومیت رها شود و به ترکیب تیمش بازگردد.

آلیسون: با دعا زودتر خوب شدم و برگشتم

به گزارش "ورزش سه"، آلیسون سنگربان برزیلی لیورپول که به نظر می رسید مدت قابل توجهی به دلیل مصدومیت از میادین دور خواهد بود، روز شنبه به شکلی غیرمنتظره در دیدار این تیم مقابل شفیلد به میدان رفت. آلیسون حالا می‌گوید بر خلاف نظر پزشکان موفق شده زودتر از موعد سلامتش را بدست بیاورد و این را تا حد زیادی مدیون دعا کردن بوده است.

 

1538855

 

آلیسون که چندی پیش در جریان تمرین لیورپول بر اثر برخورد با یکی از بازیکنان این تیم از ناحیه شانه آسیب دیده بود بر اساس نظر پزشکان باید دست کم تا اواسط ماه نوامبر از میادین دور می ماند تا بتواند سلامت خود را به صورت کامل بدست بیاورد. ولی او در کمال تعجب این هفته روز شنبه در دیدار لیورپول مقابل شفیلد به میدان رفت.

 

آلیسون می‌گوید با وجود نظر پزشکان، علاوه بر تمرینات سخت و فشرده و دعاهای او باعث شد تا بتواند زودتر از آنچه انتظار می رفت سلامتش را بدست بیاورد.

 

1538856

 

آلیسون در این باره گفت: " من زیاد دعا می کنم. جدی می گویم، خیلی دعا می کنم. از این گذشته در جلسات فیزیوتراپی زیادی هم شرکت کردم. من هر روز پنج شش ساعت در باشگاه کار می کردم و با فیزیوتراپها بودم. بعد از دو هفته آنقدر پیشرفت کردم که دوباره توانستم تمریناتم را با مربیان دروازه بانی تیم شروع کنم".

 

سنگربان برزیلی در ادامه گفت: " معتقدم با ایمان و تلاش زیاد توانستم سریعتر سلامتم را بدست بیاورم. آسیب دیدن رباطها چه در قوزک پا باشد یا در شانه یا زانو همیشه مصدومیت عجیبی است و تا چند هفته شما را درگیر می کند".

 

 

دیدگاه‌ها