کد خبر : 1715808 | 06 آبان 1399 ساعت 11:43 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتری ماندن ارتباطات قوی می خواهد!

نادی: می خواهم دوباره از صفر شروع کنم

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال بعد از انتقالش به یک تیم دسته اولی گفت: برای حضور در لیگ برتر باید ارتباطات قوی داشته باشید!

نادی: می خواهم دوباره از صفر شروع کنم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نادی که سابقه طولانی در بازی برای تیم ملی والیبال دارد و در اوایل دوره ولاسکو هم کاپیتان تیم ملی بود، بعد از کنار رفتن از بازی های ملی، حالا چند سالی است در لیگ برتر هم حضور مستمری ندارد.


بعد از اینکه تیم شهروند اراک منحل شد، کاپیتان سابق تیم ملی در 40 سالگی تصمیم گرفت به لیگ دسته اول کوچ کند. او قراردادش را با تیم تازه وارد هوادار امضا کرده تا برای رساندن این تیم به لیگ برتر تلاش کند. 


علیرضا نادی درباره دلیل رفتنش به لیگ دسته اول والیبال به "ورزش سه" گفت: متاسفانه با اینکه قرار بود با تیمهای شهروند اراک و مریوان همکاری کنم، شرایط به خاطر برخی مشکلات مهیا نشد. نتوانستم در لیگ برتر بازی کنم و چون می خواستم والیبال را ادامه دهم، به لیگ دسته اول رفتم. البته با تیمی قرارداد بستم که هدفش صعود به لیگ برتر است و وضعیت خوبی دارد. 


وی درباره اینکه بازیکنان مسن تر از او هم در لیگ برتر مشغول بازی هستند، عنوان کرد: شاید آن ها ارتباطاتشان از من قویتر است. واقعا نمی دانم دلیلش چیست که علیرضا نادی با این آمادگی نمی تواند در لیگ برتر بازی کند. من همین حالا هم توانایی بازی کردن در بهترین تیم لیگ برتر را دارم، اما شاید لازمه بازی کردن در لیگ برتر در سن و سال من، داشتن ارتباطات قوی است که من ندارم. 


کاپیتان سابق تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که قصد ندارد به مربیگری ورود کند، گفت: اتفاقا قصد ورود به حوزه مربیگری را داشتم. با تیم شهروند اراک هم صحبت هایی کردم که به من گفتند اسپانسر بیاور! من هم گفتم اگر بخواهم اسپانسربیاورم که خودم در تهران تیم تشکیل می دهم. بعد هم که این تیم منحل شد. مشکلی وجود ندارد. فعلا تمرکزم روی بازی کردن است و این توانایی را دارم که دوباره از صفر شروع کنم. 
نادی درباره وضعیت تیم تازه وارد هوادار هم افزود: تیم هوادار که متعلق به بخش خصوصی است، چند سالی است که در فوتبال تیمداری می کند و امسال هم به والیبال ورود کرده است. خیلی خوب است که چنین تیم هایی حمایت شوند. امیدوارم با کادرفنی خوبی که داریم، بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم و سال بعد با این تیم در لیگ مرا ببینید. مسابقات هم که گویا قرار است از 16 آبان به صورت متمرکز برگزار شود.

دیدگاه‌ها