کد خبر : 1715814 | 06 آبان 1399 ساعت 12:16 | 80.6K بازدید | 15 دیدگاه

کاپیتان با کمترین قرارداد در پرسپولیس (عکس)

سیدجلال حسینی بدون افزایش قرارداد، کارش را در جمع سرخپوشان دنبال خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس که در این فصل نیز به دلیل کمبود بازیکن در خط دفاعی، یکی از نفرات تاثیرگذار و قابل اعتماد یحیی گل محمدی محسوب می‌شود، همچنان با انگیزه بالا به دنبال نمایش قدرتمند با پیراهن شماره 4 است.

 

مدافع سرخ‌ها که روز گذشته، طی یک دیدار تدارکاتی جدالی خاطره انگیز برابر ملوان بندرانزلی را پشت سر گذاشت و خاطرات گذشته را با پژمان نوری، مازیار زارع و دیگر نیمکتنشینان بندر انزلی مرور کرد. او در این فصل در شرایطی به کار خود با پرسپولیس ادامه خواهد داد که برخلاف دیگر بازیکنان، مذاکره‌ای برای افزایش قرارداد نداشته است.

 

1538868

 

سیدجلال حسینی نیز همانند دیگر بازیکنان بندی مالی در قراردادش داشت که به او اجازه می‌داد برای ادامه همکاری با باشگاه وارد مذاکره شود و شرایط مالی خود را تغییر دهد؛ اما کاپیتان باتجربه سرخ‌ها با توجه به شرایط تیم و جدایی برخی بازیکنان، ترجیح داد که نسبت به این موضوع بی تفاوت باشد. علیرغم اینکه قرارداد او به عنوان کاپیتان تیم از ارزش پایین‌تری نسبت به خیلی از بازیکنان برخوردار است، کارش را بدون حاشیه و ورود به این موضوع دنبال کند.

 

کاپیتان سرخ‌ها اکنون با دستیابی به هشت عنوان قهرمانی طی 19 دوره از لیگ برتر، پرافتخارترین بازیکن لیگ محسوب می‌شود و باید دید شرایط برای او در فصل پیش رو به چه شکل پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها