کد خبر : 1715821 | 06 آبان 1399 ساعت 12:39 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: از تیمو ورنر کاملاً راضی هستم

فرانک لمپارد می‌گوید با وجود شایعات اخیر از تیمو ورنر مهاجم جدید این تیم کاملاً راضی است و نسبت به آینده او در چلسی نگرانی ندارد.

لمپارد: از تیمو ورنر کاملاً راضی هستم

به گزارش "ورزش سه"، با خرید تیمو ورنر مهاجم آلمانی در فصل تابستان انتظار می رفت او برای چلسی گلهای زیادی به ثمر برساند، ولی ورنر در هفت بازی ابتدای فصل برای شاگردان لمپارد تنها 2 گل به ثمر رساند و حالا با انتقادهایی مواجه شده است. تیمو ورنر در جدیدترین بازی چلسی که روز شنبه در اولدترافورد برگزار شد هم نتوانست گلزنی کند و این بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.

 

1538880

 

اما فرانک لمپارد سرمربی چلسی در آستانه دیدار فردای تیمش با کراسنودار در لیگ قهرمانان می‌گوید از تیمو ورنر رضایت کامل دارد و به هیچ وجه نگران عملکرد او در چلسی نیست.

 

فرانک لمپارد در این باره گفت: " من از تیمو کاملاً راضی هستم. اگر به یک بازی قبل از بازی با یونایتد نگاه کنید تیمو دو گل زد و کای هاورتز یک گل. با توجه به بازیکنانی که در خط حمله داریم من در مقایسه با خطوط دیگر چلسی، نسبت به خط حمله کمترین نگرانی را دارم".

 

1538878

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت: " این برای بازیکن تازه وارد کاملاً طبیعی است، رابطه برقرار کردن با بازیکنان وقت می گیرد. شکی نیست که زمان می برد تا تیم بتواند راه مناسب برای رساندن توپ به تیمو پشت مدافعین حریف را یاد بگیرد و تمرین کند".

 

 

دیدگاه‌ها