کد خبر : 1715847 | 06 آبان 1399 ساعت 16:02 | 41.9K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

بارسلونا و یوونتوس در جدال برای شکار پوگبای جدید

هافبک تنومند باشگاه آژاکس مورد توجه هر دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس قرار گرفته است.

بارسلونا و یوونتوس در جدال برای شکار پوگبای جدید

به گزارش "ورزش سه"، هرچند این روزها سوژه داغ رسانه ها اتفاقات ال کلاسیکو و نیز بازی های حساس امروز و فردای چمپیونزلیگ است ولی در بارسلونا از حالا به فکر انتقالات زمستانی 2021 هستند.

 

 

1538899

 

 

بارسا فردا در روز دوم لیگ قهرمانان به مصاف یوونتوس خواهد رفت و جالب اینکه این دو باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی نیز رقیب یکدیگر خواهند بود.

هر دو باشگاه بزرگ اروپایی روی پدیده 18 ساله آژاکس تمرکز کرده اند. ستاره ای که از او به عنوان پل پوگبای جدید نام برده می شود.

صحبت از رایان گراونبرخ است. بازیکن 18 ساله و 1.9 متری آژاکس که چه به لحاظ فیزیکی و چه سبک بازی به پوگبا شباهت دارد و می تواند پس از فرانکی دی یونگ و سرجینیو دست، سومین بازیکن آژاکس باشد که طی یک سال راهی بارسا می شود. او توصیه رونالد کومان به تیم مدیریت ورزشی باشگاه است اما بارسا رقیبی چون یوونتوس را پیش رو می بیند.

 

 

1538897

 

 

همچون پل پوگبا مدیر برنامه های گراونبرخ نیز مینو رایولاست و این کار جذب او را مشکل تر می کند. ایجنتی که در مذاکرات سخت گیری های خاص خود را دارد. رقم احتمالی انتقال او بین 20 تا 25 میلیون یورو تخمین زده می شود که برای یک بازیکن 18 ساله کمی بالاست ولی در بارسلونا بر این عقیده اند که ارزش پرداخت این رقم را دارد.

 

 

دیدگاه‌ها