کد خبر : 1715870 | 06 آبان 1399 ساعت 17:05 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

حضور بونوچی مقابل بارسلونا هنوز قطعی نیست

هنوز یوونتوس از حضور لئوناردو بونوچی در بازی فردا شب مقابل بارسلونا اطمینان ندارد.

حضور بونوچی مقابل بارسلونا هنوز قطعی نیست

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت همزمان لئوناردو بونوچی، جورجو کیه لینی و ماتیس دی لیخت باعث شده در حال حاضر تنها مریح دمیرال مدافع میانی تخصصی ترکیب یوونتوس لقب گیرد. آندره پیرلو، سرمربی پیش از بازی با بارسلونا مشکلات زیادی را برای چینش خط دفاعی خود تجربه می کند و گزارش ها در رسانه های ایتالیایی حاکی از آن است که شاید وستون مک کنی، هافبک جدید و آمریکایی یوونتوس در قلب خط دفاعی قرار گرفته و یک راه حل موقت مقابل بلوگرانا در لیگ قهرمانان لقب گیرد.

 

1517814

 

لئوناردو بونوچی، کاپیتان یوونتوس که به دلیل مصدومیت عضلانی مجبور به ترک زمین مقابل هلاس ورونا شد، امروز نتوانست در تمرین در کنار بقیه بازیکنان شرکت کند. دیروز باشگاه یوونتوس بیانیه ای منتشر کرده و مدعی شد مصدومیت بونوچی جدی نبوده، اما پیرلو هنوز از حضور این بازیکن در بازی فردا شب مقابل بارسلونا مطمئن نیست.

 

جورجو کیه لینی، دیگر مدافع باتجربه یوونتوس نیز در تمرینات امروز غایب بود و به نظر می رسد غیبت او در مسابقه مقابل بارسلونا قطعی باشد. همچنین ماتیس دی لیخت نیز هنوز شرایط بازی کردن را پیدا نکرده و پیرلو قادر به استفاده از او نیز در مسابقه حساس فردا شب نخواهد بود. اما از آن سو نیز جرارد پیکه در اولین بازی بارسلونا در مرحله گروهی مقابل فرنتس واروش از زمین اخراج شد و در مسابقه فردا شب در مقابل یوونتوس جایی در ترکیب نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها