کد خبر : 1715874 | 06 آبان 1399 ساعت 17:26 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

دانیلو: به جانشین رونالدو اعتماد داریم

دانیلو، مدافع برزیلی یوونتوس معتقد است این باشگاه در مسیر درستی قرار گرفته است.

دانیلو: به جانشین رونالدو اعتماد داریم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شرایطی فردا شب به مصاف بارسلونا می رود که احتمال غیبت کریستیانو رونالدو، ستاره گلزن و پرتغالی بیانکونری در این دیدار وجود دارد. اما دانیلو که در کنار آندره پیرلو در نشست خبری قبل از این دیدار حضور یافته بود، مدعی شد همه به بازیکنان جانشین اعتماد دارند.

 

1538939

 

دانیلو گفت: "در پست جدید خود در ترکیب یوونتوس احساس راحتی می‌کنم و این تغییر موجب رضایت من شده، در سیستم جدید ما در اغلب دقایق بازی مالک توپ هستیم و مشکلی برای حضور در این نقش از سوی من وجود ندارد. ما باید برای بازپس گیری توپ سریعتر حرکت کنیم و توپ را از دفاع به مهاجمان برسانیم. ما در مسیر درستی قرار گرفته ایم، اما می خواهیم بیشتر یاد بگیریم و می دانیم که در آینده فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد."

 

دیدار مقابل بارسلونا: "یک مسابقه مهم برابر یک تیم بزرگ در انتظار ماست و یوونتوس می خواهد برای خود و هوادارانش پیروز شده و عملکرد خوبی در میدان ارائه دهد. در بازی فردا شب نیز قرار به حضور هواداران در استادیوم نیست، اما باید حتی بدون هوادار نیز متمرکز ظاهر شده و پیروزی را به آنها هدیه دهیم. همه بازیکنان در مسابقه برابر بارسلونا به دنبال کسب پیروزی هستند. ممکن است کریستیانو رونالدو در این دیدار غایب باشد، اما ما به هر بازیکنی که به جای او در ترکیب قرار می گیرد اعتماد کامل داریم."

دیدگاه‌ها