کد خبر : 1715886 | 06 آبان 1399 ساعت 18:19 | 66.9K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش معاون اقتصادی پرسپولیس جنجالی شد

در شرایطی که چندی پیش ورزش سه اقدام به انتشار مدارک مربوط به پرداختی کارگزار به باشگاه پرسپولیس کرده بود، بعد از چند روز اکنون این اتهام به معاون اقتصادی باشگاه برای قرار دادن این اسناد روی صفحه شخصی‌اش وارد شده است.

گزارش معاون اقتصادی پرسپولیس جنجالی شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه کارگزار باشگاه پرسپولیس در اتهام مربوط به کارشکنی در خصوص پرداختی‌ها به این باشگاه قرار گرفته بود، با رایزنی‌های صورت گرفته اسناد مربوط به پرداخت به باشگاه در اختیار ورزش سه قرار گرفت که چند روز پیش طی خبری منتشر شد و نشان می‌داد تاکنون نزدیک به 75 میلیارد تومان در اختیار مدیریت قرار گرفته و صرف امور شده است.

 

اکنون اما با گذشت چند روز این اتفاق، رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس طی گزارشی از عملکرد مالی باشگاه در خصوص پرداختی‌ها و هزینه‌ها در صفحه شخصی خود در اتهام مربوط به انتشار اسناد باشگاه قرار گرفته است. جالب اینکه در این موشن گرافی اسنادی به نمایش داده می‌شود که پیش از این در ورزش سه نیز از آن رونمایی شده بود. 

 

باشگاه پرسپولیس این روزها درگیر مسائل مربوط به پرداختی باقی مطالبات مربوط به برانکو ایوانکوویچ و البته بازیکنان حال حاضر خود است. موضوعی که با توجه به استعفای رسول پناه و خالی بودن صندلی مدیریت این باشگاه باید دید طی روزهای آتی با چه شرایطی همراه خواهد بود تا یحیی گل محمدی و شاگردانش، با تمرکز به دنبال شروع فصل جدید باشند.

دیدگاه‌ها