کد خبر : 1715902 | 06 آبان 1399 ساعت 19:45 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

گینتر:

بنزما درون محوطه جریمه مثل شکارچی عمل می کند

ماتیاس گینتر، ستاره آلمانی مونشن گلادباخ معتقد است که این تیم کار دشواری برای دفاع مقابل کریم بنزما در بازی امشب خواهد داشت.

بنزما درون محوطه جریمه مثل شکارچی عمل می کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از ساعاتی دیگر در دومین هفته رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در کشور آلمان به مصاف مونشن‌گلادباخ خواهد رفت. شاگردان زین‌الدین زیدان به طور قطع با انگیزه جبران شکست مسابقه اول مقابل شاختار پا به بازی امشب خواهند گذاشت.

 

لوس بلانکوس روز شنبه در دیدار حساس ال کلاسیکو موفق شد با نتیجه 3-1 بارسلونا را مغلوب کند تا با روحیه ای مناسب پا به بازی امشب بگذارد. با این حال به طور قطع مونشن‌گلادباخ قصد دارد در فوتبال اروپا رویاپردازی کند و نتایج خوبی به دست آورد.

 

 

1526451

 

 

به احتمال فراوان کریم بنزما در مسابقه امشب برای رئال مادرید از ابتدا به میدان خواهد رفت. در همین رابطه ماتیاس گینتر، ملی‌پوش آلمانی مونشن گلادباخ به صحبت درباره بنزما پرداخته و می گوید: "من فکر می کنم واضح است که کریم بنزما واقعاً بازیکن خوبی محسوب می‌شود. او یک مهاجم عالی است که سال ها در همین سطح بوده است.

 

گاهی اوقات بنزما کمی عجیب به نظر می‌رسد اما وقتی وارد محوطه جریمه می‌شود مثل یک شکارچی عمل می کند. بازی در برابر او دشوار است اما من فکر می‌کنم که ما می‌توانیم به عنوان یک تیم در مقابل بنزما دفاع کنیم. من چند سال پیش نیز با آن روبرو شدم بنابراین می‌دانم که او یک مهاجم فوق العاده است."

 

دیدگاه‌ها