کد خبر : 1715903 | 06 آبان 1399 ساعت 19:55 | 124K بازدید | 4 دیدگاه

تبعات یک تصویر جنجالی؛

جنجال در رئال مادرید؛ حمله راموس به ستاره تنبل!

رفتارهای اخیر ایسکو مورد انتقاد سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید قرار گرفته است.

جنجال در رئال مادرید؛ حمله راموس به ستاره تنبل!

به گزارش "ورزش سه"، ایسکو امسال نیز به مانند سالهای اخیر روند پرفراز و نشیبی داشته و اخیرا جایی در اندیشه های زین الدین زیدان پیدا نکرده است. این هافبک خلاق و اسپانیایی در ال کلاسیکو 90 دقیقه از روی نیمکت شاهد درخشش همبازیانش بود و در این میان لب خوانی های حرف های او به مارسلو و دیگر بازیکنان نیمکت خبرساز شده است.

 

1538971

 

ایسکو به آنها می گوید که زیدان فرصت کافی به او برای درخشش در میدان نمی دهد و در نهایت او را در بهترین حالت در دقیقه 80 به زمین می فرستد. البته سرمربی رئال مادرید واکنشی به این رفتار نشان نداد و تلاش کرد تیمش در آستانه دیدار با گلادباخ وارد حاشیه نشود.

 

اما نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد سرخیو راموس روند اخیرا ایسکو را برنتابیده و در تمرینات با او درگیری لفظی پیدا کرده است. به نظر می رسد کاپیتان رئال مادرید شخصا پیش ایسکو رفته و او را به کم کاری و عدم تلاش کافی در تمرین متهم کرده است. البته این اولین بار نیست که سرخیو راموس به هافبک تکنیکی رئال مادرید ایراد می گیرد و طبق ادعای این نشریه، در سال های اخیر این اتفاق سه بار رخ داده است.

 

سرخیو راموس در رئال مادرید نقشی فراتر از یک بازیکن دارد و به همین علت او مجبوبیتی فوق تصور در بین هواداران این تیم پیدا کرده است. اخباری در مورد احتمال جدایی ایسکو و تمایل او به رفتن از رئال مادرید منتشر شده و ممکن است این آخرین فصل حضور این بازیکن در برنابئو باشد.

دیدگاه‌ها