کد خبر : 1715909 | 06 آبان 1399 ساعت 20:44 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی بعدی PSG از ایتالیا می آید؟

ممکن است مکس آلگری، سرمربی باتجربه ایتالیایی را به زودی روی نیمکت پاری سن ژرمن ببینیم.

سرمربی بعدی PSG از ایتالیا می آید؟

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در فصل جدید برای توماس توخل چندان خوب پیش نرفته و دوباره شایعاتی در مورد احتمال جدایی او مطرح شده است. اگر توماس توخل، سرمربی آلمانی شغل خود را در پاری سن ژرمن از دست بدهد، از ماسیمیلیانو آلگری به عنوان جانشین احتمالی او یاد می شود. علیرغم شروعی ضعیف، پاری سن ژرمن پس از گذشته هشت هفته در لیگ یک فرانسه در صدر جدول قرار دارد، اما این تیم در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان مقابل منچستر یونایتد شکست خورد و حالا فردا در دیداری خارج از خانه مقابل باشاکشهیر استانبول به میدان خواهد رفت.

 

1503542

 

Le10Sport در گزارشی از مکس آلگری به عنوان جانشین احتمالی توخل نام برده است. آلگری از تابستان سال گذشته و بعد از جدایی یوونتوس هدایت تیمی را بر عهده نداشته و نام باشگاه هایی چون پاری سن ژرمن، منچستریونایتد یا اینتر به عنوان گزینه های احتمالی او اخیرا مطرح شده اند.

 

توماس توخل در همان اوایل فصل جدید با انتقاد از سیاست های نقل و انتقالاتی باشگاه با لئوناردو دچار درگیری لفظی شد و به نظر می رسد جایگاه او در پاری سن ژرمن از همیشه متزلزل تر است. مکس آلگری رابطه خوبی با لئوناردو دارد و به همین دلیل شانس او برای حضور روی نیمکت تیم متمول فرانسوی از دیگر گزینه ها بیشتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها