کد خبر : 1715924 | 06 آبان 1399 ساعت 21:47 | 33.7K بازدید | 3 دیدگاه

بازیکن سابق رئال: اول سرخیو راموس خطا کرد

اولی اشتیلیکه، بازیکن سال های قبل رئال مادرید می گوید که فناوری VAR باعث خراب شدن فوتبال می‌شود.

بازیکن سابق رئال: اول سرخیو راموس خطا کرد

به گزارش "ورزش سه"،بازی روز شنبه دو تیم بارسلونا و رئال مادرید مانند اکثر الکلاسیکو های قبلی با برخی حواشی نیز همراه بود. هنگامی که مسابقه با تساوی 1-1 دنبال می‌شود رئال مادرید روی خطای هند سرجینیو دست به یک ضربه آزاد در سمت چپ زمین دست یافت.

 

بعد از اعلام خطا مطابق انتظار تونی‌کروس پشت توپ ایستاد و توپ را روی دروازه ارسال کرد اما ضربه او راهی اوت شد؛ با این حال کاپیتان رئال مادرید یعنی سرخیو راموس در یک کش و قوس درون محوطه جریمه بارسا روی زمین افتاد و معتقد بود که کلمنت لنگله پیراهن او را کشیده است.

 

 

1538256

 

 

بعد از این اعتراض داور مسابقه تصمیم گرفت که با VAR مشورت کند؛ اتفاقی که رخ داد و مارتینز مونوئرا پس از آمدن به کنار زمین و بازبینی صحنه خطای پنالتی تشخیص داد تا راموس گل دوم رئال مادرید را به ثمر رساند.

 

اولی اشتیلیکه، ستاره سابق رئال مادرید حالا به انتقاد از فناوری VAR پرداخته و می گوید: " من فکر نمی‌کنم که این خطای پنالتی درست بوده باشد چرا که در ابتدا سرخیو راموس مرتکب خطا شده بود. اگر ما در چنین صحنه هایی بخواهیم دو دقیقه بازی را متوقف کنیم، در واقع فوتبال را خراب کرده ایم. من VAR را دوست ندارم و فکر می‌کنم که اگر قرار است از آن استفاده شود این اتفاق باید در بازی‌های خاص رخ دهد."

دیدگاه‌ها