کد خبر : 1715951 | 07 آبان 1399 ساعت 01:36 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

مارسی 0-3 منچسترسیتی: پیروزی راحت پسران پپ

منچسترسیتی در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-0 المپیک مارسی را شکست داد.

مارسی 0-3 منچسترسیتی: پیروزی راحت پسران پپ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که در اولین دیدارشان در مرحله گروهی با نتیجه 3-1 پورتو را شکست داده بودند، امشب هم با گل های فران تورس، ایلکای گوندوگان و رحیم استرلینگ از سد مارسی گذشتند تا با اقتدار در صدر جدول گروه قرار بگیرند.

بازیکنان منچسترسیتی بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق یکی دو موقعیت نصفه ونیمه روی دروازه حریف داشتند اما نتوانستند به گل برسند.

این برتری ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 18، قفل دروازه مارسی باز شد. روی اشتباه مدافعان میزبان بود که دی بروین صاحب توپ شد و پاس دقیق او را فران تورس با یک ضربه ساده تبدیل به گل کرد.

 

1539075

 

بعد از این گل بازی برای دقایقی متعادل تر دنبال شد اما پس از آن بار دیگر شاگردان پپ گواردیولا ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که زینچنکو در دقیقه 35 اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه مارسی پیدا نکرد.

در دقایق پایانی نیمه اول هم سیتی تیم برتر میدان بود اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم سیتی بهتر آغاز کرد  اما دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. پس از آن نوبت تیم میزبان بود که برای زدن گل تساوی پیش بکشد و برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار بگیرد.

اما پس از آن بار دیگر سیتی بر بازی مسلط شد و سرانجام در دقیقه 76 به گل دوم رسید. روی ارسال فودن بود که استرلینگ توپ را برای گوندوگان فراهم کرد و او هم گل دوم را به نام خود ثبت کرد.

فشار حملات سیتی بعد از این گل هم کاهش پیدا نکرد و این تیم در دقیقه 81 به گل سوم رسید. این بار هم دی بروین بود که با یک حرکت تکنیکی برای استرلینگ موقعیت سازی کرد و این ملی پوش انگلیسی هم توانست به راحتی دروازه استیو مانداندا را باز کرد.

 

1539079

 

در دقایق پایانی بازی آرام و بدون موقعیت سپری شد و در نهایت سیتی توانست با زدن سه گل، به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه برسد.

دیدگاه‌ها