کد خبر : 1715972 | 07 آبان 1399 ساعت 09:20 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک: برای پیروی مقابل لوکوموتیو سخت جنگیدیم

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ از بازی تیمش با لوکوموتیو مسکو به عنوان یک بازی دشوار یاد کرد و گفت بایرن با شایستگی در این بازی به پیروزی رسیده است.

فلیک: برای پیروی مقابل لوکوموتیو سخت جنگیدیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در دومین بازی خود در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در مسکو به مصاف لوکومتیو رفت و موفق شد حریف را با نتیجه 2-1 شکست داده و با شش امتیاز در صدر جدول گروه A بایستد.

 

1539099

 

هانسی فلیک در پایان بازی از عملکرد تیمش تقدیر کرد و البته با تمجید از حریف روس گفت لوکوموتیو با جنگندگی باعث شده بایرن برای پیروزی کار دشواری داشته باشد. فلیک در این باره گفت: " ما برای کسب این پیروزی سخت جنگیدیم. لوکوموتیو خوب کار کرد و خیلی خوب و عمیق دفاع کرد و در ارسال توپهای بلند هم عملکرد خوبی داشت. ولی رویهم رفته معتقدم که نتیجه 2-1 نتیجه منصفانه ای بود و ما شایسته پیروزی بودیم هر چند امیدوار بودیم با اختلافی بیشتر به پیروزی برسیم".

 

1539101

 

گلهای بایرن در این بازی توسط لئون گورتزکا و یاشیوا کیمیش به ثمر رسید. فلیک در ادامه درباره همکاری سه بازیکنش تولیسو‌، پاوارد و گورتزکا برای به ثمر رساندن گل اول بایرن گفت: " یکی از روشهای ما برای باز کردن خط دفاعی تیمهایی که با دفاع عمیق مقابل دروازه خود اردو می زنند همین است. این روش امروز یکی دو بار موفق عمل کرد و در زمان گل اول ما شاهد ارائه استثنایی این تاکتیک بودیم".

 

 

دیدگاه‌ها