کد خبر : 1715983 | 07 آبان 1399 ساعت 10:23 | 13.8K بازدید | 1 دیدگاه

امید آاک به تجربه کریم برابر لستر سیتی در لیگ اروپا

انصاری فرد رودرروی جیمی واردی و دوستان

تیم آاک آتن که کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش ایرانی را در خدمت دارد روز پنجشنبه در رقابت های لیگ اروپا به مصاف لستر سیتی می رود.

انصاری فرد  رودرروی جیمی واردی و دوستان

به گزارش"ورزش سه" آاک آتن فردا دیدار بعدی خود در لیگ اروپا را در ورزشگاه المپیک آتن برگزار و در این مسابقه میزبان لسترسیتی انگلستان خواهد بود. 


در این مسابقه که از گروه G مسابقات برگزار می شود  آاک در حالی به مصاف لستر می رود که اولین مسابقه اش برابر براگا را به نتیجه سه برصفر واگذار کرد است اما لستر که هفته گذشته آرسنال را شکست داد در اولین مسابقه اش زوریا را با سه گل شکست داد.


جدال روز پنجشنبه آاک و لستر اولین دیداری است که این دو تیم باهم برگزار می کنند. آاک در حالی به این مسابقه می آید که در 12 بازی خانگی اخیر خود در رقابت های مهم اروپایی بردی به دست نیاورده است در حالی که لستر در سه بازی اخیر خارج از خانه خود در رقابت های اروپایی  شکست خورده است.

 

1539115


با اینحال آاک یکی از پرطرفدارترین و قدیمی ترین و همچنین در کنار المپیاکوس و پاناتینایکوس از موفق ترین تیم های باشگاهی فوتبال یونان است و علاوه بر تاریخ غنی ، تجربه گسترده ای در سطح اروپا و بیش از 30 عنوان در رده های بین المللی دارد.


این تیم برای بازی فردا برابر لسترسیتی تیم رده چهارم لیگ برتر انگلستان که ستاره های مطرحی چون جیمی واردی را در اختیار دارد چشم به درخشش ستاره هایی چون نلسون اولیویرا  و همچنین کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی اش دارد. اولیویرا فصل گذشته بهترین گلزن تیم بود و در سوپرلیگ یونان در رده سوم بهترین گلزنان قرار گرفت. او نامی است که هواداران فوتبال انگلستان به خوبی با آن آشنا هستند چرا که او در تیم های سوانزی ، ناتینگهام فارست ، نوریچ سیتی و ردینگ بازی کرده است.


این ملی پوش با تجربه پرتغالی از تکنیک بسیار خوبی برخوردار است  و در طول دوران حرفه ای اش عملکرد خوبی در زدن گل داشته است. او یکی از 5 پرتغالی تیم آاک در کنار هلدر لوپس، پائولینیو، آندره سیموئس ، دیوید سیمائو است.

 

1539116


اما آاک در تابستان چند خرید خوب داشت از جمله کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی ؛ مردی که مهمترین گل آاک را تا این زمان از فصل را  برابر وولفسبورگ در مرحله پلی آف لیگ اروپا به ثمر رساند.


کریم که در آگوست سال 2020 از تیم السیلیه قطر به آاک پیوست ، سطح تجربه را در خط حمله تیم بالاتربرده و تهدید بیشتری را در خط دفاعی حریف ایجاد می کند. این بازیکن 30 ساله نیز دوره کوتاهی از زندگی حرفه ای اش را در ناتینگهام فارست و فوتبال انگلستان سپری کرده است. تیمی که پس از سه سال حضور در سوپر لیگ یونان و تیم های پانیانیوس و المپیاکوس به آن پیوست.


کریم بازیکنی است که علاوه بر سرعت و تکنیک روی هوا بازیکن موثری است و با تجربه حضور در 9 باشگاه مختلف و بازی در دو جام جهانی یکی از مهره های کلیدی آاک به حساب می آید.

دیدگاه‌ها