کد خبر : 1715986 | 07 آبان 1399 ساعت 10:35 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

جشن گل ده هزار و عزای یک مصدوم جدید

زخمی شدن بچه‌های کلوپ با استوک‌های فلزی

پیروزی 2-0 لیورپول مقابل میتیلند با یک رکورد تاریخی همراه بود اما هواداران لیورپول مایل بودند این رکورد در یک بازی درخشان ثبت شود نه در بازی ضعیفی که لیورپولی‌ها دیشب ارائه دادند.

زخمی شدن بچه‌های کلوپ با استوک‌های فلزی

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب در آنفیلد موفق شد حریف گمنام دانمارکی‌اش میتیلند را 2-0 شکست بدهد. این بازی برای لیورپول شاهد یک اتفاق تاریخی بود چرا که گل اول دیوگو ژوتا ستاره پرتغالی لیورپول ده‌هزارمین گلی بود که در تاریخ این باشگاه به ثمر می‌رسید. به این ترتیب نام ژوتا و بازی مقابل میتیلند به کتابهای تاریخ راه پیدا کرد.

 

1539124

 

اما ناراحتی هواداران لیورپول از این است که این اتفاق تاریخی در مسابقه‌ای رخ داد که شاگردان کلوپ با وجود پیروزی بر حریف گمنام عملکرد بدی داشتند. گل ژوتا عملاً تنها نقطه مثبت بازی دیشب شاگردان کلوپ بود. اشتباهات دفاعی متعدد و عملکرد ضعیف و رفتار بی اشتیاق بازیکنان لیورپول نشان داد تیم یورگن کلوپ امسال مشکل دارد.

 

این بار نوبت به فابینیو رسید که در دقیقه 60 لنگ لنگان زمین را ترک کند. مصدومیت او جدی به نظر می‌رسید و گفته می‌شود ستاره برزیلی از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و ممکن است تا چند هفته نتواند تیمش را همراهی کند.

 

1539112

 

این برای کلوپ یک کابوس دیگر است. کلوپی که حالا تنها یک دفاع وسط آماده و غیرمصدوم در اختیار دارد. کلوپ حتی ممکن بود جردن هندرسون را هم در این بازی از دست بدهد چرا که در یک درگیری با بازیکنان میتلند در میانه میدان تکلی خشن روی قوزک پای او می‌توانست یک مصدوم جدی دیگر روی دست کلوپ بگذارد.

 

دیوگو ژوتا که امسال تابستان با مبلغ 45 میلیون پوند خریداری شده تنها نقطه مثبت لیورپول در این بازی بود. درحالیکه مرسی سایدی ها نمی‌توانستند سبک بازی شان را بر حریف دانمارکی تحمیل کنند تنها کسی که در زمین با پیراهن لیورپول به چشم می‌آید و بی اشتباه نشان می‌داد ژوتا بود.

 

لیورپول در این بازی به شدت ضعیف نشان می‌داد و حتی ممکن بود با مجازاتی سنگین مواجه شود. میتیلند در دقایق پایانی دو فرصت عالی را از دست داد که می‌توانست نتیجه بازی را به کل تغییر دهد. مهمترین خبر بد برای لیورپول البته مصدومیت فابینیو بود که باعث شد یورگن کلوپ حالا برای مرکز خط میانی خود تنها جو گومز را در اختیار داشته باشد. دفاع وسط بعدی که کلوپ می تواند به تیمش اضافه کند ناتانیل فیلیپ 23ساله است و بقیه مدافعین باشگاه عضو تیم زیر 19ساله های لیورپول هستند.

 

ناتانیل فیلیپس اما تا کنون تنها یک بازی برای لیورپول انجام داده اما جانشین فابینیو که دیشب بعد از مصدومیتش وارد میدان شد، ریس ویلیامز 19ساله تا کنون دو بازی فیکس برای این تیم انجام داده است.

 

در صورت مصدومیت طولانی مدت فابینیو انتظار می رود کلوپ هندرسون را عقب کشیده و به او وظیفه ای دفاعی تر محول کند. دست کم تا زمانی که جوئل ماتیپ به تیم برمی گردد که ممکن است حدود یک هفته دیگر اتفاق بیفتد. اما هندرسون هم در اوایل مسابقه با تکل خشن بازیکنان میتیلند مواجه شده و مجبور شد زمین را ترک کند. تکلی که خشم کلوپ را به دنبال داشت و باعث شد او در کنار زمین با برایان پریسکه سرمربی میتیلند درگیری لفظی پیدا کند. کلوپ از تکلهای خشن و پرتعداد بازیکنان دانمارکی شاکی بود و خشم و ناراحتی را می شد در چشمهایش خواند.

 

1539121

 

این بازی می‌توانست برای لیورپول بدتر از اینها به پایان برسد. علاوه بر دو موقعیت عالی تیم دانمارکی در پایان بازی آندرس درایر در نیمه اول می‌توانست دروازه شاگردان کلوپ را باز کند و سیو آلیسون بود که مانع از گلزنی او شد.

 

 

 

دیدگاه‌ها