کد خبر : 1716013 | 07 آبان 1399 ساعت 13:01 | 40K بازدید | 2 دیدگاه

مسجدی: باید وضعیت مبتلایان به کرونا را بسنجیم

احتمال تعویق دوباره مسابقات لیگ برتر بیستم

احتمال تعویق دوباره شروع مسابقات لیگ برتر بیستم وجود دارد و این مساله تا روزهای بعد مشخص می شود.

احتمال تعویق دوباره مسابقات لیگ برتر بیستم

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه قرار بود رقابت های لیگ بیستم از تاریخ 10 آبان ماه شروع شود اما ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، با توجه به شیوع گسترده کرونا تصمیم گرفت مسابقات را از 16 آبان ماه شروع کنند. این تصمیم نیز نهایی شد و سازمان لیگ برنامه جدید را اعلام کرد.


حالا اما شایعاتی درباره تعویق دوباره مسابقات فوتبال در کشور وجود دارد. محمداسد مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در این خصوص گفته است: «با در نظر گرفتن همه جوانب به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم می‌توانند از شانزدهم آبان لیگ برتر بیستم را آغاز کنند و قطعا فدراسیون فوتبال هم بهترین برنامه‌ریزی را در این خصوص انجام خواهد داد.»


وی افزود: «درباره تعویق دوباره مسابقات چیزی مشخص نیست. با توجه به اینکه ارزیابی‌های ما روز به روز است باید ببینیم در ادامه، وضعیت مبتلایان به کرونا و همینطور تعداد فوتی‌ها سیر نزولی خواهد داشت یا خیر. احتمال هر چیزی وجود دارد اما در شرایط فعلی، لیگ برتر فوتبال می‌تواند در همان تاریخ اعلام شده برگزار شود.»


باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه تصمیماتی درباره ادامه لیگ گرفته می شود؛ مساله مهم این است که اکثر باشگاه ها مخالف تعویق مسابقات هستند و باید دید نظر مسئولان ستاد مبارزه با کرونا در ورزش در این باره چیست.

دیدگاه‌ها