کد خبر : 1716024 | 07 آبان 1399 ساعت 13:43 | 19.3K بازدید | 1 دیدگاه

نگاه ویژه نویدکیا به این هشت بازیکن

هفت بازیکن آکادمی باشگاه سپاهان در لیگ بیستم به فهرست نفرات تیم اضافه شدند.

نگاه ویژه نویدکیا به این هشت بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، این یکی از موضوعات و نگرانی‌های محرم نویدکیا پس از قبول هدایت تیم فوتبال سپاهان بوده؛ اینکه چرا باید بازیکنان شاخص آکادمی باشگاه نظیر عارف غلامی، علی کریمی، میلاد سرلک، آرمین سهرابیان، احسان حاج صفی و ... جذب تیم‌های دیگر لیگ برتری شوند و برای آنها بازی کنند!


به همین دلیل سرمربی تیم فوتبال سپاهان در لیگ بیستم توجه ویژهای به این موضوع داشت و قصد دارد زمینه را برای درخشش بازیکنان آکادمی سپاهان مهیا سازد.


از خط دروازه که شروع کنیم، قرارداد علی کی‌خسروی به مدت  3 سال تمدید شد تا این دروازه بان جوان اگرچه در دوره حضور نیازمند فرصتی پیدا نمی کند ولی پس از این دوران، مهره ای قابل اتکا باشد.

 

1539212


در قلب خط دفاعی محرم نویدکیا بار دیگر مهدی رحیمی را که به نساجی منتقل شده بود، بازگرداند، اگرچه شاید دوباره با توجه به حضور حداقل 5 مدافع میانی بالقوه در تیم، به صورت قرضی به تیم دیگری واگذار شود.

 

1539213


در پست دفاع چپ، سبحان پسندیده به تازگی نظر مثبت نویدکیا را برای حضور در ترکیب تیم بزرگسالان جلب کرد. در پست هافبک دفاعی، نیز حامد بحیرایی چند سالی است برای تیم بازی میکند و اگر مصدومیتهای بدموقع نبود، شاید الان شرایط به مراتب بهتری داشت.


یک خط جلوتر یاسین سلمانی بازیکن تیم ملی جوانان ایران حضور دارد که به همراه رضا دهقانی و رضا میرزایی بیشترین شانس را برای درخشش در ترکیب طلایی پوشان در اختیار دارند؛ به احتمال فراوان هم محرم نویدکیا فرصت های زیادی طی فصل در اختیار آنها قرار خواهد داد. ضمن اینکه محمد پاپی بازیکن فصول گذشته نفت مسجد سلیمان و گل ریحان از شانس خوبی برای بازی کردن برخودار است.

 

1539214

 

1539215

 

درنهایت در خط هجومی هم علیرضا صادقی به تیم اضافه شده که سابقه آقای گلی در تیم های رده پایه باشگاه را در کارنامه دارد و باید دید چطور می‌‎تواند در کنار بازیکنانی نظیر الغسانی، استنلی و شهباززاده زمینه را برای حضور خود فراهم کند.

 

1539216


این ها بخشی از بازیکنان آکادمی باشگاه سپاهان هستند که در لیگ بیستم فرصت حضور در ترکیب تیم بزرگسالان در اختیار آنها قرار داده شد. باید دید چطور می‌توانند از این شانس برای پیمودن مسیر موفقیت استفاده کنند؛ این چیزی است که هم محرم و هم باشگاه سپاهان برای آن تلاش می‌‎کنند.

دیدگاه‌ها