کد خبر : 1716037 | 07 آبان 1399 ساعت 15:11 | 19.2K بازدید | 4 دیدگاه

جوردی فاره:

باید مجسمه ای بزرگتر از نوکمپ برای مسی ساخت

جوردی فاره کاندیدای ریاست باشگاه بارسلونا اطمینان دارد که لیونل مسی بارسا را ترک نخواهد کرد.

باید مجسمه ای بزرگتر از نوکمپ برای مسی ساخت

به گزارش " ورزش سه"، جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا روز گذشته بالاخره از سمت خود استعفا داد. پس از هفتهها گمانهزنی و پس از اینکه دولت کاتالونیا با درخواست لغو رفراندوم علیه بارتومئو مخالفت کرد، او و تمام اعضای هیئت مدیره بارسلونا استعفا دادند. بارتومئو شب گذشته در بیانیه ای رسمی استعفایش را تایید کرد.

 

 

1539040

 

 

جوردی فاره رهبر کمپین ضد بارتومئو که سنگ بنای اول کناره گیری او را گذاشت، پس از استعفای بارتومئو گفت: «خوشحالم که این خواب بد به اتمام رسید ولی چیزی برای جشن گرفتن نداریم. حالا مقطعی جدید در بارسلونا آغاز خواهد شد و ما می خواهیم اداره امور را در دست بگیریم. تردیدی نداشتم که بارتومئو را قبل از اتمام ریاستش بیرون خواهیم کرد. مردم و هواداران از بحران های باشگاه مثل قضیه مسی یا بارساگیت خسته شده بودند.

بارتومئو به هر روشی دست زد تا مانع برگزاری رفراندوم شود و در نهایت چون مطمئن بود بر علیهش رای خواهند داد، استعفا کرد. متاسفانه او تا لحظه مرگ دست از کشت و کشتار برنداشت.»

 

 

1538208

 

 

فاره در مورد مسی گفت: «مسی هرگز بارسا را ترک نخواهد کرد. او باید همیشه به باشگاه متصل باشد و این حیاتی است. رئال با دی استفانو چنین کاری کرد. مسی اگر به بارسا وصل باشد، پول بیشتری هم نصیبش خواهد شد. او تاریخ باشگاه است و مجسمه او باید بزرگتر از استادیوم نوکمپ هم باشد.»

 

 

 

دیدگاه‌ها