کد خبر : 1716039 | 07 آبان 1399 ساعت 15:12 | 96.4K بازدید | 12 دیدگاه

با ادعای مهدی رسول پناه

غیر رسمی؛ پنجره پرسپولیس باز شد

سرپرست مدیرعاملی سابق باشگاه پرسپولیس مدعی شد که طلب برانکو به طور کامل پرداخت شده تا پرونده مطالبات این مربی کروات و دستیارانش بسته شود.

غیر رسمی؛ پنجره پرسپولیس باز شد

به گزارش “ورزش سه”، مهدی رسول پناه که چندی پیش از سمت سرپرستی در باشگاه پرسپولیس استعفا کرد و این موضوع توسط وزارت ورزش پذیرفته شد، امروز مدعی شد که مطالبات سرمربی سابق این باشگاه به طور کامل پرداخت شده و مراحل اعلان به فیفا و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه در دست بررسی است.

 

مهدی رسول‌پناه با اعلام این خبر گفت: خدا را شکر می‌کنم که در پایان کار سرپرستی باشگاه پرسپولیس به قولی که به هواداران دادم عمل کردم و پول طلب برانکو به صورت کامل پرداخت شد. جا دارد از همه اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه، کارگزار پرسپولیس و همه کسانی که در این راستا کمک کردند تشکر کنم چرا که در وضعیت کنونی و گرانی ارز خارجی تأمین این پول واقعا دشوار و سخت بود.
او در ادامه افزود: در کنار مطالبات سرمربی محترم کروات، طلب دستیاران برانکو هم به صورت کامل پرداخت شد و دیگر از این ناحیه جای نگرانی وجود ندارد. ان‌شاءالله به زودی پنجره بسته شده نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس هم باز خواهد شد.


رسول‌پناه در پایان گفت: همچنین وظیفه خودم می دانم به عنوان یک هوادار تیم پرسپولیس از برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش هم بابت زحماتی که برای این تیم کشیدند قدردانی و به خاطر این تأخیر 2 ساله در پرداخت دستمزد از آنها عذرخواهی کنم. در خاتمه برای این مربی جنتلمن و با شخصیت آرزوی موفقیت و تندرستی دارم.

دیدگاه‌ها