کد خبر : 1716046 | 07 آبان 1399 ساعت 15:26 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

8 ، 9 هافبک خیلی خوب در سپاهان داریم؛

سلمانی: تیم جوانان ایران فراموش شده

هافبک میانی تیم فوتبال سپاهان از شرایط نامناسب تیم ملی جوانان ایران می‌گوید و تاکید می‌کند با ادامه این شرایط شانسی برای صعود باقی نخواهد ماند.

سلمانی: تیم جوانان ایران فراموش شده

به گزارش "ورزش سه"، یاسین سلمانی یکی از بازیکنان آکادمی باشگاه سپاهان به شمار می‌رود که فصل گذشته نیز با نظر امیرقلعه‌نویی به تیم بزرگسالان راه یافت ولی فرصت بازی به او نرسید. با این حال هافبک میانی تیم جوانان ایران به نظر می رسد در این فصل فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد.


او در گفتگویی کوتاه با "ورزش سه" در مورد آخرین شرایط تیم فوتبال سپاهان صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد و گفت: « خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم و روز به روز در حال بهتر شدن هستیم. تقریبا شاکله اصلی تیم حفظ شده و چند بازیکن جدید به تیم اضافه شده‌اند که خیلی نفرات خوبی هستند. امیدوارم فوتبال خوبی ارائه دهیم و دل هواداران و مردم اصفهان را شاد کنیم.»


او در مورد شرایط خودش و اینکه در خیل وسیع هافبک‌های تیم آیا شانسی برای خودش متصور است یا خیر، گفت:« شرایط خودم هم خدا را شکر خوب است و راضی هستم. در بازی های آسیایی بازی کردم و این محک بسیار خوبی برای خودم و باشگاه بود. همانطور که شما گفتید، در تیم ما هافبک‌های خیلی خوبی حضور دارند. واقعا 8 ، 9 هافبک خیلی خوب در تیم داریم که کار من را برای بازی کردن در لیگ سخت می‌کند. البته این هم برای ما بازیکنان خوب است تا در رقابت با هم بهتر شویم  و هم برای سرمربی تا بتواند به هر کدام از بازیکنان که بهتر بودند، بازی بدهد.»


سوال بعدی از سلمانی در رابطه با شرایط مبهم تیم ملی نوجوانان بود. او در واکنش به این سوال که پس از استعفای پورموسوی و مظلومی تیم در شرایط نامشخصی قرار گرفته است، اینطور توضیح داد:« خدا را شکر خوب شروع کردیم. تورنمنت خوبی هم در روسیه داشتیم. نتایج خوبی هم در مقدماتی آسیا گرفتیم. تیم خیلی خوبی داشتیم ولی این تیم پس از بازی های مقدماتی به طور کلی فراموش شد. بعد از این مسابقات آقای پورموسوی استعفا دادند. بعد از چند ماه آقای مظلومی آمدند و دو سه اردو با ایشان کار کردیم که ایشان هم جدا شدند و به استقلال رفتند. الان چیزی به بازیها نمانده و مربی‌ای نداریم تا تمرین کنیم و هماهنگ شویم. امیدوارم فدراسیون تصمیمی برای تیم ملی جوانان بگیرد تا اردوها زودتر برگزار شود و بتوانیم در بازی های آسیایی نتایج خوبی بگیریم و به جام جهانی صعود کنیم. این باعث می شود که مردم ما خوشحال شوند. تیم ما پتانسیل رفتن به جام جهانی را دارد. امیدوارم فدراسیون زودتر تکلیفش روشن شود.»

دیدگاه‌ها