کد خبر : 1716053 | 07 آبان 1399 ساعت 16:14 | 21.2K بازدید | 2 دیدگاه

آرائوخو جواب می دهد؟

شب سرنوشت ساز برای مدافع بارسلونا در آلیانتس

یک بازیکن 21 ساله اروگوئه ای به نام رونالد آرائوخو امشب جای جرارد پیکه را در برابر یوونتوس پر خواهد کرد.

شب سرنوشت ساز برای مدافع بارسلونا در آلیانتس

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب از هفته دوم لیگ قهرمانان دیدار حساسی برابر یوونتوس پیش رو خواهد داشت. بارسا پس از شکست در ال کلاسیکو به کسب نتیجهای مثبت در تورین نیاز مبرم دارد تا از لحاظ روحی به وضعیت مطلوبی برسد.

باشگاه کاتالان برای بازی امشب غایبانی بزرگی چون جرارد پیکه و فیلیپه کوتینیو را دارد. پیکه در بازی قبلی بارسا برابر فرانس واروش اخراج شد و کوتینیو نیز به دلیل مصدومیت بازی با یووه را از دست داده است.

 

 

1537430

 

 

مصدومیت جرارد پیکه فرصت را در اختیار رونالد آرائوخو مدافع 21 ساله اروگوئه ای قرار میدهد تا امشب در ترکیب  ثابت بارسا به میدان برود. آرائخو متعلق به تیم دوم بارسلوناست ولی از فصل پیش و با نظر ارنستو والورده توانست برای تیم اول به میدان برود. او نیمه دوم بازی با سلتا را در زمین بود و سپس برابر سویا به دلیل مصدومیت کلمنت لنگله 90 دقیقه بازی کرد و موفق نیز ظاهر شد.

 

 

1539239

 

 

آرائوخو فصل جاری پس از اخراج لنگله برابر سلتا به جای او وارد زمین شد و اولین بازی اش در لیگ قهرمانان را نیز برابر فرانس واروش تجربه کرد. او پس از اخراج پیکه جانشین او شد و در شرایطی که بارسا در نتیجه پیش بود، نمایش مسلطی ارائه داد. 

امشب بدون شک بزرگترین آزمون برای آرائوخو خواهد بود. او می تواند به مدیران بارسا ثابت کند که توانایی قرار گرفتن در فهرست تیم اول باشگاه را دارد و نشان دهد که شاید تلاش شان برای جذب یک مدافع میانی جدید نیز چندان منطقی نیست.

 

دیدگاه‌ها