کد خبر : 1716071 | 07 آبان 1399 ساعت 17:42 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

اولدترافورد آماده میزبانی از 23500 هوادار یونایتد

مدیرارشد عملیاتی باشگاه منچستریونایتد از تصمیم دولت انگلیس مبنی بر تمدید ممنوعیت ورود تماشاگر به ورزشگاه ها انتقاد کرد.

اولدترافورد آماده میزبانی از 23500 هوادار یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، از ماه مارس گذشته به دلیل شیوع کرونا هیچ دیداری در لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار نشده است. منچستریونایتد نیز آخرین بار در ماه مارس و دربی برابر سیتی که 2-0 پیروز شد، برابر هوادارانش در اولدترافورد به میدان رفت.

 

 

1539261

 

 

پیش از این قرار بود از ماه اکتبر اجازه برگزاری بازیها با تماشاگر در انگلیس صادر شود ولی دولت انگلیس به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا با این قضیه مخالفت کرد. اتفاقی که باعث ناراحتی باشگاه منچستریونایتد شد چرا که این باشگاه در طبق دستورالعمل های دولت، تمام ساختارهای لازم برای میزبانی از هوادارانش را تدارک دیده بود.

 

 

1539260

 

 

کولت روش مدیر ارشد عملیاتی باشگاه منچستریونایتد امروز در مورد وضعیت ورزشگاه اولدترافورد برای برگزاری بازی با تماشاگر گفت:« همه ما از تصمیم دولت ناامید شدیم. انتظار داشتیم از ماه اکتبر اجازه ورود تماشاگران به ورزشگاه ها صادر شود ولی این اتفاق رخ نداد.

ما از دو ماه پیش طبق دستورالعمل های دولت همه کارهایی که برای فاصله گذاری اجتماعی در ورزشگاه اولدترافورد نیاز بود را انجام دادیم و شرایط مهیا بود تا 23500 هوادار در هر بازی به ورزشگاه بیاید بدون اینکه مشکلی از لحاظ سرایت ویروس آنها را تهدید کند. ما سلامت همه آنها را تضمین می کردیم اما در نهایت دولت با برگزاری بازی ها با تماشاگر مخالفت کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها