کد خبر : 1716088 | 07 آبان 1399 ساعت 18:45 | 30.9K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش؛

مسی در انتظار رئیس بعدی؛ فوق ستاره می بندد؟

لیونل مسی تا زمانی که رئیس بعدی بارسا انتخاب نشود، در مورد آینده اش تصمیم نخواهد گرفت.

مسی در انتظار رئیس بعدی؛ فوق ستاره می بندد؟

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا از سمتش استعفا کرد. این همان چیزی بود که لیونل مسی و رختکن بارسا انتظارش را می کشیدند. بین مجموعه بازیکنان و کادر مدیریتی مدت ها بود که شکاف عمیقی وجود داشت که در نهایت نزدیک بود منجر به جدایی لیونل مسی از بارسلونا شود اما در نهایت پافشاری های جوزپ بارتومئو سبب شد لیونل مسی در بارسا بماند.

بسیاری معتقدند این بهترین کار تمام دوران مدیریت بارتومئو در بارسلونا بود؛ اینکه او اجازه نداد مسی از بارسا جدا شود.

 

 

1523352

 

 

تا کمتر از سه ماه دیگر انتحابات ریاست بارسلونا به انجام خواهد رسید و تا آن زمان بارسا به صورت شورایی اداره خواهد شد. مهمترین نگرانی بارسا اتمام قرارداد مسی در ژوئن 2021 است. او از ژانویه برای مذاکره با باشگاه های خواهانش نیز آزاد خواهد بود و بدون شک اولین کار رئیس بعدی باید تمدید با مسی باشد.

 

 

1538941

 

 

شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی مسی در پایان فصل شنیده می شود و اینکه او زمستان قراردادش با تیم بعدی را امضا خواهد کرد ولی طبق ادعای رسانه های کاتالونیا مسی قصد ندارد تا زمان انتخاب رئیس بعدی و ملاقات با او تصمیمی در مورد آینده اش بگیرد. همه چیز به رئیس بعدی و پروژه های او برای بارسا بستگی خواهد داشت. پروژه هایی که باید مسی را برای تمدید قرارداد متقاعد کنند.

ویکتور فونت، خوان لاپورتا، جوردی فاره و بندیتو مهمترین نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا هستند. مسی با کدامیک دست همکاری خواهد داد؟

دیدگاه‌ها